وبینار آموزشی فهما ویژه کانون‌های گرمه برگزار شد
وبينار آموزشي فهما ويژه کانون‌هاي گرمه برگزار شد

وبینار آموزشی فهما ویژه کانون‌های گرمه برگزار شد

وبينار آموزشي ويژه برگزاري سومين رويداد ملي فهما با حضور مجازي مديران کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان گرمه برگزار شد.
شناسه خبر : 30319 تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ وبینار آموزشی سومین رویداد ملی فهما با حضور مجازی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گرمه برگزار شد.

 

در این وبینار، که با هدف تشریح الزاماتو بخش های مختلف  سومین رویداد ملی فهما برنامه ریزی شده، اصغر لنگری، کارشناس مسئول اداری و مالی ستاد فهمای خراسان شمالی و نیز رابط کانون های شهرستان گرمه توضیحاتی در این باره برای مدیران حاضر ارائه کرد.

 

همچنین آسیب ها و ابهامات در این خصوص توسط تنی چند از مدیران حاضر در وبینار از جمله مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام) و نیز کانون فرهنگی هنری نباء از طریق ارتباط  صوتی و تصویری  مطرح، شد و که توسط رابط شهرستان توضیحاتی در قالب راهکار رفع مسایل مطرح شده، عنوان شد.

 

20 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان گرمه فعال است که با همراهی و مدیریت  مدیران جوان و اعضای پرتلاش برنامه های فرهنگی هنری اجرا می شود.

 

گفتنی است، سومین رویداد ملی فهما تا پایان آذر ماه ادامه دارد و نفرات برتر در سطح کشور، استان، شهرستان، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) معرفی می‌شوند.

 

پایان/