کارگروه ویژه ترویج صحیفه سجادیه در استان خوزستان تشکیل می‌شود
کارگروه ويژه ترويج صحيفه سجاديه در استان خوزستان تشکيل مي‌شود
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان؛

کارگروه ویژه ترویج صحیفه سجادیه در استان خوزستان تشکیل می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمين موسوي‌فرد، نماينده ولي فقيه در استان خوزستان خبر از تشکيل کارگروه ويژه ترويج صحيفه سجاديه در اين استان داد.
شناسه خبر : 30301 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، در راستای ترویج معارف صحیفه سجادیه در سطح کشور، شب گذشته 18 شهریور اعضای دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) با حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت وگو کردند.
 

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد در این دیدار طی سخنانی با بیان اینکه کار برای صحیفه سجادیه امری ضروری برای جامعه امروز است، اظهار کرد: در این راستا باید به صورت جدی در این عرصه فعالیت کرد، از آن جهت که در کنار قرآن و نهج البلاغه، صحیفه سجادیه اثری است که بیانگر بسیاری از اصول و آموزه های اسلامی است.
 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه ضمن تجلیل از برگزاری یازدهمین دوره کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) ادامه داد: همواره یکی از دغدغه‌هایم تبلیغ معارف قرآنی و فرهنگ اهل بیت(ع) بوده است که در این راستا اقدامات متعددی انجام شده و از جمله همسو با کنگره امام سجاد(ع) کارگروهی شکل گرفته است تا با بهره‌برداری از تجربیات سال‌ها برگزاری این کنگره بتوانیم کار را در سطح استان خوزستان به صورت علمی ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد در بخش دیگری از مباحث خود با بیان اینکه کار ترویج صحیفه سجادیه در استان خوزستان نیز  بیش از پیش گسترش می‌یابد، خبر از تشکیل کارگروه ویژه ترویج صحیفه سجادیه در این استان داد.
 

همچنین در ابتدای این نشست نیز حجت الاسلام و المسلمین «محمدعلی لبخندان» ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های علمی و اجتماعی ۱۱ ساله کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) اظهار کرد: مبنای فعالیت ها با محوریت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و با هدف لبیک‌ به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر مهجوریت‌زدایی از ساحت مقدس کتاب صحیفه سجادیه شکل گرفت.

 مدیر موسسه اندیشه‌های اسلامی سجادیه ادامه داد: دریافت قریب به ۱۹ پیام مکتوب و تصویری از مراجع عظام تقلید، راه‌اندازی مرکز تخصصی صحیفه سجادیه، ترویج فعالیت‌ها در بیش از30 کشور جهان، تربیت مربی صحیفه، تولیدات علمی مختلف از جمله تالیف بیش از ۲۰ عنوان کتاب، راه‌اندازی مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) و ترویج نذر امام سجاد(ع)، ترویج صحیفه‌خوانی در مساجد با محوریت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از جمله اقداماتی بود که طی سال‌ها برگزاری این کنگره به ثمر نشست.