جشنواره ملی عکس‌نوشت «نگاه آسمانی» به همت کانون فرهنگی هنری آدینه گرگان برگزار می‌شود
جشنواره ملي عکس‌نوشت «نگاه آسماني» به همت کانون فرهنگي هنري آدينه گرگان برگزار مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان خبر داد؛

جشنواره ملی عکس‌نوشت «نگاه آسمانی» به همت کانون فرهنگی هنری آدینه گرگان برگزار می‌شود

بيکي، از برگزاري جشنواره عکس‌نوشت «نگاه آسماني» به همت کانون فرهنگي هنري آدينه مسجد مصلي گرگان در سطح ملي خبر داد.
شناسه خبر : 30261 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۷

«مهدی بیکی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، با بیان اینکه توجه به قالب‌های هنری در فعالیت‌های مسجدی و دینی یکی از مهمترین ضروریات جامعه امروز است، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از بدو تاسیس اهتمام ویژه‌ای نسبت به تقویت این رویکرد داشته و برنامه‌ها و آموزش‌های مختلفی در راستای گسترش آن برگزار کرده‌ است هرچند که هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی در ادامه به ظرفیت‌های کانون فرهنگی هنری آدینه مسجد مصلی گرگان اشاره کرد و افزود: طراحی جشنواره عکس‌نوشت «نگاه آسمانی» ابتکار جالبی است که به همت این کانون طراحی شده است، ضمن اینکه برای اولین بار است که مسابقه ملی فرهنگی هنری با موضوع عکس‌نوشت روز جهانی مسجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان گلستان گفت: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و حوزه هنری استان گلستان و کانون فرهنگی هنری آدینه اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: جشنواره «نگاه آسمانی» در سه قالب «مسجد و مقاومت»، «مسجد و خانواده» و «مسجد و هنر دینی» برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 مهر ماه 1400 تولید محتوای خود را از طریق پیام رسان‌های ایتا، گپ، سروش و تلگرام به شمار 09117708706 بفرستند و  یا به نشانی دبیرخانه این جشنواره در گرگان خیابان شهید بهشتی، بهشت 32 - بهارستان ساختمان شماره 2 اداره کل ارشاد اسلامی، طبقه اول، دفتر فرهنگی و هنری کانون های مساجد ارسال کنند.

بیکی ابراز امیدواری کرد که مسابقه ملی عکس‌نوشت «نگاه آسمانی» به جریان‌سازی فرهنگ دینی در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کمک کند چراکه مقوله هنر یکی از موضوعات  ضروری است که امروز باید در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دنبال کنیم.


 گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از جشنواره نگاه آسمانی می‌توانند به این نشانی مراجعه کنند.

جشنواره نگاه آسمانی