سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر فردا رونمایی می‌شود
سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر فردا رونمايي مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان بوشهر خبر داد؛

سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر فردا رونمایی می‌شود

پولاد از رونمايي سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر با حضور تني از چند از مسئولان کشوري و استاني خبر داد.
شناسه خبر : 30253 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۳

«علیرضا پولاد» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری مراسم رونمایی سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر با حضور «آیت‌الله صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر افزود: این سند که از سوی کارشناسان خبره حوزه فرهنگ و عمران تدوین شده است، به عنوان سند بالادستی تا سال 1400 به عنوان برنامه پیش رو سازمان‌ها، نهادها و مراکز مرتبط و دست‌اندرکار مسجدی در استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

پولاد افزود: در این سند که متشکل از 11 صفحه و 18 بند می‌شود، به مباحث متعددی از جمله عمران مسجد، موضوعات فرهنگی، موضوعات مرتبط با شرح وظایف روحانی مسجد و هیات امنا، نهادهای فرهنگی مستقردر مسجد پرداخته شده است؛ ضمن اینکه در سند مذکور پیوست همه ادارات و دستگاه های اجرایی تدوین شده و پس از تصویب و رونمایی به آنها ابلاغ می شود.

وی گفت: در تهیه این سند ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوشهر، سازمان تبلیغات اسلامی استان، اداره کل اوقاف، سازمان بسیج مساجد و محلات و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر همکاری داشته اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در پایان اظهار کرد: این مراسم فردا چهارشنبه 16 شهریور ساعت 9 صبح  در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر و در محل سالن کوثر استانداری برگزار می شود.