آغاز ویژه برنامه‌های طرح ملی فهما سال ۱۴۰۰ در مساجد تهران
آغاز ویژه برنامه‌های طرح ملی فهما سال ۱۴۰۰ در مساجد تهران

آغاز ویژه برنامه‌های طرح ملی فهما سال ۱۴۰۰ در مساجد تهران

براتي با اشاره به اهميت اجراي ويژه برنامه‌هاي طرح ملي فهما گفت: این ویژه‌برنامه‌ها در سال ۱۴۰۰ در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران آغاز شد.
شناسه خبر : 1092219 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۱

 خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، «حسین براتی» از آغاز ویژه برنامه های طرح ملی فهما سال ۱۴۰۰ در استان تهران خبر داد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران افزود: طرح ملی فهما بستری منسجم در راستای زیست مومنانه در قالب کانون های فرهنگی هنری مساجد است که از سال گذشته به صورت منسجم در استان تهران اجرا شد. 

 


 براتی با اشاره به اهمیت همدلی و همراهی نیروهای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی با توجه به خاستگاه مساجد اظهار کرد: همبستگی و همراهی نیروهای فعال فرهنگی هنری در خاستگاه مساجد بستری از رشد و آگاهی را برای نوجوانان و جوانان ایجاد و احیاء می کند.

 


 سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران بیان کرد: نیروهای ستاد فهما استان با در نظر گرفتن اهمیت تحقق برپایی طرح ملی فهما که ارزیابی فعالیتی آنان نیز بر همین اساس انجام می شود نسبت به اجرا و تحقق این طرح همت ویژه ای دارند. 

 


وی خاطرنشان کرد: بسترسازی به منظور اجرای برنامه های کانون فرهنگی هنری مساجد در فضای مجازی با توجه به شرایط کرونا از دیگر شاخص های فعالیتی در عرصه طرح ملی فهما است که متناسب با این مهم برنامه ریزی لازم انجام می شود.

 

پایان پیام/ 40