طرح «شکوه مادری» به همت ستاد فهمای تهران اجرا می‌شود
طرح «شکوه مادری» به همت ستاد فهمای تهران اجرا می‌شود

طرح «شکوه مادری» به همت ستاد فهمای تهران اجرا می‌شود

براتی از اجرای طرح «شکوه مادری» در راستای تکریم مادران فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی در در استان تهران خبر داد.
شناسه خبر : 1091457 تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۲

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد،«حسین براتی» با اشاره به اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم، اظهار کرد: این طرح سال گذشته در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان برگزار شد.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران افزود: در طرح سه شنبه های تکریم  با سرکشی هفتگی به خانواده های معظم شهدای استان، از خانواده‌های معظم شهدا در سطح شهرستان‌ها دیدار و بازدید به عمل آمد.

 

وی با اشاره به ادامه طرح سه شنبه های تکریم در سال جاری، خاطرنشان کرد:  امسال در تداوم طرح سه شنه های تکریم، مادرانی که از جایگاه ویژه برخوردار هستند و یا فرزند شهید دارند و یا فرزندان الگو و نمونه تربیت کرده‌اند،تکریم می شوند.

 

براتی خاطرنشان کرد: طرح «شکوه مادری» با هدف تجلیل از این مادران ومعرفی مادران اسوه و الگو انجام می شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران افزود: در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

 

وی بیان کرد: طرح سه‌شنبه‌های تکریم که امسال در قالبی متفاوت اجرایی می‌شود، می‌تواند ما را در زمینه شناسایی و معرفی افراد شاخص و تأثیرگذار و جذب اقشار مختلف به مساجد یاری رساند.

 

پایان پیام/ 40