عزاداری نوجوانان کانون «الزهرا (س)» در سالروز شهادت امام سجاد (ع)
عزاداری نوجوانان کانون «الزهرا (س)» در سالروز شهادت امام سجاد (ع)

عزاداری نوجوانان کانون «الزهرا (س)» در سالروز شهادت امام سجاد (ع)

حضوری گفت: در برنامه ای به همت نوجوانان کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برنامه عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام سجاد (ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 1090921 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۵۰

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد (ع)، گفت: نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در سالروز شهادت امام سجاد (ع)، به اجرای برنامه عزاداری و سوگواری پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: در این برنامه که به میزبانی یکی از نوجوانان مسجدی انجام شد، بچه های مسجد با حضور در منزل این عضو کانون به عزاداری پرداختند.

 

وی بیان کرد: این برنامه با نوحه خوانی و مرثیه سرایی 2 نوجوان کانون فرهنگی و هنری الزهرا (س) همراه بود و بچه های مسجد همراه با نوای ذاکران اهل بیت (ع) به سینه زنی پرداختند.

 

حضوری خاطرنشان کرد: همچنین یکی از مربیان بچه های رده سنی نوجوانان این کانون فرهنگی و هنری در سخنانی در مورد ویژگی ها و شاخصه های امام سجاد (ع) پرداخت.

 

وی عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، این برنامه عزاداری و سوگواری در فضای باز برگزار شد و بچه های مسجد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی به عزداری پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در پایان گفت: همچنین قرائت زیارت عاشورای حسینی توسط بچه های مسجد دیگر برنامه های این برنامه عزاداری و سوگواری را تشکیل می داد.

پایان پیام/ 691