شیعیان وام‌دار حضرت سیدالساجدین(ع) هستند
شيعيان وام‌دار حضرت سيدالساجدين(ع) هستند
امام جمعه درجزین:

شیعیان وام‌دار حضرت سیدالساجدین(ع) هستند

حجت الاسلام عامري گفت: خدمت به امام سجاد(ع) وظيفه همه است و امام چهارم شيعيان دِين بزرگي بر گردن شيعيان داشته و بايد نسبت به پاسداشت فرزندان و نوادگان آن حضرت نيز برنامه‌ريزي لازم را داشته باشيم.
شناسه خبر : 30168 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۰:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي  (فهما)از سمنان؛ حجت الاسلام ابوذر عامري در مراسم آئين تکريم امامزاده اظهر بن زيد بن زين العابدين(ع)  در شهر درجزين و در راستاي يازدهمين کنگره بين المللي امام سجاد(ع) با اشاره به جايگاه ويژه امامزادگان در دين اسلام و ايران اسلامي ،بيان کرد: ايران اسلامي از وجود ارزشمند امامزادگان زيادي بهره مند شده است و از نورانيت مرقد مطهر امامزادگان واجب التعظيم بهره مند مي شود .   

 

امام جمعه درجزين ضمن تقدير از برگزاري مراسم تکريم از امامزاده اظهر بن زيد بن زين العابدين (ع) در شهر درجزين ،افزود: اميدواريم اين برنامه در سالهاي آينده نيز ادامه داشته باشد و برنامه هاي جانبي و فرهنگي ديگري نيز به آن افزوده شود.

 

وي با تاکيد بر اينکه اميدواريم بتوانيم اين برنامه را به عنوان روز درجزين معرفي کنيم، گفت: خدمت به امام سجاد(ع) وظيفه همه است و امام چهارم شيعيان دين بزرگي بر گردن همه دارد و بايد نسبت به پاسداشت فرزندان و نوادگان آن حضرت نيز برنامه ريزي لازم را داشته باشيم.