اجرای برنامه «کوچه به کوچه» در کانون «پیمان غدیر» جهرم
اجرای برنامه «کوچه به کوچه» در کانون «پیمان غدیر» جهرم

اجرای برنامه «کوچه به کوچه» در کانون «پیمان غدیر» جهرم

پاشه از اجرای برنامه هفتگی «کوچه به کوچه» با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» خبر داد.
شناسه خبر : 1090387 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۰

«حسین پاشه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برنامه «کوچه به کوچه» عنوان طرحی در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» است که به صورت هفتگی برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: در این برنامه هر هفته میهمان یک کوچه از کوچه های شهر جهرم بوده و به اجرای مراسم روضه خوانی پرداخته می شود.

 

وی ادامه داد: این برنامه که از سال گذشته و با شیوع بیماری کرونا آغاز شده در فضای باز و رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

 

پاشه خاطرنشان کرد: در حاشیه این برنامه هر هفته از یک شهید گران قدر دفاع مقدس تجلیل به عمل می آید تا یاد و خاطره شهدا نیز گرامی داشته شود.

 

وی برگزاری عزاداری به سبک نو، ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت (ع)، گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و برنامه روضه خوانی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی را از اهداف برنامه «کوچه به کوچه» در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» عنوان کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم گفت: در برنامه ای که امشب برگزار می شود، حجت الاسلام «حمیدرضا قناعتیان»، مدیر پیشین کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» به روضه خوانی می پردازد.

 

وی ادامه داد: همچنین این برنامه با قرائت زیارت عاشورا آغاز و با یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس پایان می یابد.

 

پاشه با دعوت از اهالی مسجد برای شرکت در این برنامه، گفت: برنامه «کوچه به کوچه» امشب و با حضور بچه های مسجد از ساعت 21 در کوچه «شهید سعید قناعتیان» برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691