تکریم بانوی فعال مجمع جمعیت در بجنورد
تکريم بانوي فعال مجمع جمعيت در بجنورد
در تداوم برگزاری سه‌شنبه‌های تکریم؛

تکریم بانوی فعال مجمع جمعیت در بجنورد

«عقيله رباني»، از فعالان فرهنگي و بانوي فعال در بحث فعالان مجمع جمعيت در قالب طرح ملي شکوه مادري و سه شنبه هاي تکريم در نشستي با حضور نمايند ولي فقيه تکريم شد.
شناسه خبر : 30082 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مادر چهار فرزند و از فعالان مجمع جمعیت در قالب طرح ملی شکوه مادری و اجرای مرحله دوم سه شنبه های تکریم در نشستی با حضور حجت الاسلام«رضا نوری»، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد  و نیز «حسین فرخنده»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  معرفی شد و  مورد قدردانی و تکریم قرار گرفت.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این باره گفت: طرح سه شنبه های تکریم با هدف محوری ارج نهادن به خانواده شهدا و ایثارگران و معرفی فعالان و تاثیرگذاران مسجدی از سال گذشته آغاز شده است. که در سال جاری این طرح در قالب برنامه ملی «شکوه مادری» با هدف تکریم از مادران شهدا و نیز معرفی و قدردانی از مادران تأثیرگذار و فعال فرهنگی، طراحی و هم اکنون در حال اجراست.

 

وی همچنین اعلام کرد: در هفته های اخیر نیز با هدف تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به دیدار خانواده شهدا رفتیم و بر صبوری و ایمان  مادران شهدا ارج نهاده شد.

 

پایان/