برگزاری اختتامیه اوقات فراغت در کانون روستایی چهارده معصوم (ع)
برگزاري اختتاميه اوقات فراغت در کانون روستايي چهارده معصوم (ع)

برگزاری اختتامیه اوقات فراغت در کانون روستایی چهارده معصوم (ع)

مراسم اختتاميه برنامه‌هاي اوقات فراغت تابستاني در مسجد روستاي قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان و به همت فعالان کانون فرهنگي هنري اين روستا برگزار شد.
شناسه خبر : 30081 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم (علیهم السلام) مسجد جامع روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان با برگزاری مراسم اختتامیه پایان یافت.

 

«هاشم شیراریان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی در این مراسم اختتامیه که با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور محدود افراد برگزار شد، با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی ویژه ایام فراغت کودکان و نوجوانان، اوقات فراغت را منحصر به روزهای تابستان ندانست و گفت: لازم است با شناخت نیازهای فرهنگی در محله پیرامون مسجد طرح های  آموزشی  را برای رفع آسیب ها و مواردی که مانع از حضور افراد به مسجد می شود، در تمام سال برنامه ریزی کنیم.

 

وی به سامانه بچه های مسجد و ثبت فعالیت ها در این سامانه نیز اشاره کرد و افزود: با ثبت اقدامات انجام شده در این سامانه و کسب امتیاز منظور شده، از فرصت های حمایتی آن بهره برد.

شیرازیان همچنین به کودکان نوجوانان حاضر توصیه کرد: با همراهی مدیر کانون و مربیان پرتلاش مسجد، زمینه رونق و آبادانی مسجد روستای خود را فراهم آورند.

 

حجت الاسلام ایمانی، امام جماعت  مسجد و نیز مریم رجبی مدیر کانون چهارده معصوم (علیهم السلام) گزارشی از اقدامات و همراهی ارکان مسجد برای خلق تابستانی پربار و آموزنده ویژه نوجوانان ارائه کردند.

در این مراسم با اهدای هدایایی از مربیان کلاس های اوقات فراغت و نیز کودکان و نوجوانان فعال در برنامه های اوقات فراغت مسجد قدردانی شد.