شکوه مادری با قاب دستان ِمهربان ِمادر شهید «عابدین رسن» در مانه و سملقان
شکوه مادري با قاب دستان ِمهربان ِمادر شهيد «عابدين رسن» در مانه و سملقان

شکوه مادری با قاب دستان ِمهربان ِمادر شهید «عابدین رسن» در مانه و سملقان

مادر شهيد والا مقام «عابدين رسن»، از شهداي گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس در روستاي قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان در قالب طرح ملي شکوه مادري(مرحله دوم اجراي طرح سه شنبه هاي تکريم) در جمع ساده و صميمانه دخترانش تکريم شد.
شناسه خبر : 30080 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در محفل صمیمی به دیدار مادر شهید «عابدین رسن» در روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان رفت.

شیرازیان در این دیدار که در قالب اجرای دومین مرحله طرح ملی سه شنبه های تکریم با عنوان «شکوه مادری» در فضای ساده و مشتاقِ یک خانه ای روستایی و در پذیرایی گرم مادر و خواهران آن شهید، صورت گرفت، به نقش بی مثال و اثر بخش شهدا اشاره کرد و گفت: لازم است برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد و تمام هدف ما نیز از این دیدار های ارزشمند و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و قدردانی از صبوری خانواده های آن والامقامان است.

 

وی همچنین گفت:  طرح سه شنبه های تکریم با هدف محوری ارج نهادن به خانواده شهدا و ایثارگران و معرفی فعالان و تاثیرگذاران مسجدی از سال گذشته آغاز شده است. که در سال جاری این طرح در قالب برنامه ملی «شکوه مادری» با هدف تکریم از مادران شهدا و نیز معرفی و قدردانی از مادران تأثیرگذار و فعال فرهنگی طراحی و هم اکنون در حال اجراست.

 

گفتنی است، شهید والامقام «عابدین رسن» متولد 1344 است که در سال 1364 در منطقه اشنویه به درجه رفیع  شهادت رسید.

 

پایان/