بازدید آیت‌الله رئیسی از مسجد و کانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی (عج) اهواز
بازديد آيت‌الله رئيسي از مسجد و کانون فرهنگي هنري انقلاب مهدي (عج) اهواز

بازدید آیت‌الله رئیسی از مسجد و کانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی (عج) اهواز

آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي، رئيس‌جمهور در واپسين ساعات سفر يک روزه خود به استان خوزستان و طي بازديد از منطقه محروم منبع آب اهواز، در مسجد و کانون انقلاب مهدي(عج) حضور يافته و با اهالي مسجد و ساکنان اين منطقه گفت‌وگو کرد.
شناسه خبر : 30066 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خوزستان، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور روز جمعه 5 شهریور در واپسین ساعات سفر یک روزه خود به استان خوزستان که با همراهی چهار تن از وزرا صورت پذیرفت، در منطقه کم برخوردار «منبع آب» اهواز حضور یافته و با جمعی از اهالی مسجد وکانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی(عج) دیدار و گفت‌وگو کرد.
 

رئیس جمهوری در این برنامه که بدون اطلاع قبلی و سرزده صورت پذیرفت، ضمن اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در این مسجد، با برخی از اهالی محل و نمازگزاران و اعضای کانون فرهنگی هنری انقلاب مهدی(عج) و قرارگاه جهادی نشست صمیمی برگزار کرد و جریان مشکلات ساکنان این منطقه قرار گرفت.
 

آیت الله رئیسی در این دیدار ضمن بازدید از فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته و دیدار با ساکنان این منطقه، به استاندار خوزستان برای جابه‌جایی منازل ساکنانی که در مناطق پرخطر قرار گرفته‌اند، دستور صریح داد.
 
در این بازدید حجت‌الاسلام «سید عبدالنبی موسوی‌‌فرد»، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، «احمد وحیدی» وزیر کشور، «قاسم سلیمانی‌ دشتکی» استاندار خوزستان، سردار «میرعبدالرضا حاجتی» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی، رییس‌جمهور را همراهی می‌کردند.