آزادسازی 11 تن از زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با آیین اختتامیه کنگره امام سجاد(ع)
آزادسازي 11 تن از زندانيان جرايم غيرعمد همزمان با آيين اختتاميه کنگره امام سجاد(ع)
دبیر علمی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)؛

آزادسازی 11 تن از زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با آیین اختتامیه کنگره امام سجاد(ع)

حجت‌الاسلام و المسلمين لبخندان، با اشاره به اقدامات صورت پذيرفته در راستاي برگزاري يازدهمين کنگره بين‌المللي امام سجاد(ع)، خبر از آزادي 11 تن از زندانيان جرايم غيرعمد در آيين اختتاميه اين کنگره داد.
شناسه خبر : 30048 تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، در ادامه سلسله نشست‌های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد(ع) صبح امروز دوشنبه 8 شهریور به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان پارسیان نشست مجازی با محور سیره و عملکرد امام چهارم با حضور تنی چند از علمای شیعه و اهل سنت برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدعلی لبخندان» با بیان اینکه کنگره امام سجاد(ع) یازده سال است که در راستای تبلیغ فرهنگ اهل بیت(ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: این کنگره با محور صحیفه سجادیه ابتدا در استان خوزستان و سپس در کل کشور و امروز در بیش از 20 کشوردر سراسر جهان برگزار می شود. 

دبیر علمی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) ادامه داد: در طول 10 سال گذشته علمای مختلف اعم از شیعه و اهل سنت در کنگره حضور یافته و ارایه مباحث خود پرداختند، ضمن اینکه هرسال برگزاری کنگره همراه با پیام یکی از مراجع عظام تقلید بود.

وی در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به فعالیت‌های موسسه فرهنگی هنری اندیشه‌های اسلامی سجادیه اظهار کرد: این موسسه در سه قالب فعالیت دارد که شامل برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از 12 تا 25 محرم می شود، همچنین فعالیت موسسه تخصصی صحیفه سجادیه در قم قالب دوم این فعالیت در موسسه است، نگاه و اقدام سوم نیز مرکز نیکوکاری است که به مناسبت برگزاری کنگره و به تبرک نام امام سجاد(ع) هر سال تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین لبخندان در ادامه به برگزاری آیین اختتامیه یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: پنج‌شنبه این هفته آیین اختتامیه برگزار شده و همزمان 11 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان آزاد می شوند.