آیین اختتامیه یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) پنج‌شنبه برگزار می‌شود
آيين اختتاميه يازدهمين کنگره بين‌المللي امام سجاد(ع) پنج‌شنبه برگزار مي‌شود
مدیر موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه:

آیین اختتامیه یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) پنج‌شنبه برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين لبخندان از برگزاري يازدهمين کنگره بين المللي امام سجاد(ع) پنج‌شنبه 11 شهريور مصادف با 24 محرم در بندرعباس خبرداد.
شناسه خبر : 29971 تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین « محمد علی لبخندان » در نشست علمی « نقش دعا در زندگی فردی و اجتماعی » که با حضور علما شیعه و اهل سنت به میزبانی دفتر امام جمعه بخش شیبکوه و در بستر فضای مجازی برگزار شد، با بیان اینکه دعا وسیله تقرب به خداوند است، اظهار کرد: این نکته که خداوند محور همه چیز است در دعاهای صحیفه سجادیه موج می زند.


وی با اشاره به اینکه ما بوسیله دعا باید به خدا نزدیک شویم، افزود: امام سجاد(ع) در قالب دعاهای صحیفه سجادیه راه نزدیک شدن به خدا را به انسان ها نشان داده است.


مدیر موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه دعا را از بین برنده کبر و غرور معرفی کرد و گفت: ما باید از طریق معرفی صحیفه سجادیه، فرهنگ حضور در محضر خدا را در جامعه بسط و گسترش دهیم.


وی با یادآوری اینکه این نشست از سلسله برنامه های پیش کنگره است، تصریح کرد: امسال برای یازدهمین سال متوالی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) به میزبانی استان هرمزگان برگزار می شود.


حجت الاسلام و المسلمین لبخندان افزود: برنامه های کنگره امسال با محوریت صحیفه سجادیه در بیش از 20 کشور جهان، استان های مختلف کشور و شهرها و بخش های استان هرمزگان در حال برگزاری است که علمای شیعه و اهل سنت در برگزاری این برنامه ها همکاری خوبی دارند.


وی با بیان اینکه براساس آموزه های قرآن، بهترین الگو پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) هستند، گفت: ما می توانیم به دنیا ثابت کنیم که ما مسلمانان با محوریت پیامبر و اهل بیت می توانند به بشریت کمک کنیم.