کلمات صحیفه سجادیه از قدرت نور موثرتر هستند
کلمات صحيفه سجاديه از قدرت نور موثرتر هستند
مدیر مدرسه دینی سلطان العلمای بخش شیبکوه:

کلمات صحیفه سجادیه از قدرت نور موثرتر هستند

شيخ خليلي با اشاره به ادعيه صحيفه سجاديه، گفت: کلمات از هر چيز ديگري موثرتر هستند و کلماتي که امام سجاد(ع) به عنوان دعا در صحيفه سجاديه بر زبان آورده‌اند چون قدرت نور ولو بيشتر اثرگذارتر است.
شناسه خبر : 29968 تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، شیخ « یعقوب خلیلی» در نشست علمی «نقش دعا در زندگی فردی و اجتماعی که با حضور علما شیعه و اهل سنت به میزبانی دفتر امام جمعه بخش شیبکوه و در بستر فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: در نظام طبیعت ثابت شده که کلمات نقش موثری در زندگی فردی و اجتماعی دارند.


وی از کلمه به عنوان قوی ترین موجود یاد کرد و افزود: سخن خوب همانند درخت خوب مثمر و پرفایده است و سخن بد هم همانند درخت بدی است که ثمری ندارد.


مدیر مدرسه دینی سلطان العلمای بخش شیبکوه با بیان اینکه کلمات نقش کلیدی بر سرنوشت فرد و جامعه دارد، عنوان کرد: بعد از کلمات، نیروی جاذبه است که می تواند تاثیرگذار باشد و هرچه بسوی مادیات برویم تاثیرگذاری آن کمتر می شود.


وی با ذکر این نکته که در بین کلمات، عالی ترین کلمات سخن خداوند است، گفت: تاثیر کلمات به انتخاب فرد بستگی دارد و اگر انسان علاقه داشته باشد که ادعیه خوب را انتخاب کند مبرهن است که تاثیرگذاری آن بر فرد و اجتماع بیشتر است.


این عالم اهل سنت از صحیفه سجادیه به عنوان کتابی ارزشمند نام برد و بیان کرد: انسان ها تا قیام قیامت می توانند از دعاهای امام سجاد(ع) استفاده کنند.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد که خداوند این توفیق را عطا فرماید تا از صحیفه سجادیه به نحو احسن بهره برداری و آن را در زندگی خود پیاده کنیم.