ایجاد ارتباط بین نسل جوان و مسجد با جشنواره ملی عکس نوشت «نگاه آسمانی»
ايجاد ارتباط بين نسل جوان و مسجد با جشنواره ملي عکس نوشت «نگاه آسماني»
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تاکید کرد

ایجاد ارتباط بین نسل جوان و مسجد با جشنواره ملی عکس نوشت «نگاه آسمانی»

کشميري گفت: اميدوارم جشنواره ملي عکس نوشت «نگاه آسماني» بتواند ارتباط خوبي را بين نسل جوان و مسجد ايجاد کند.
شناسه خبر : 29872 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۵۸

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «عادله کشمیری» در حاشیه آیین رونمایی از پوستر مسابقه ملی عکس نوشت «نگاه آسمانی» گفت: با حضور تعدادی از دستگاه های فرهنگی به ویژه کانون های مساجد استان گلستان از پوستر جشنواره ملی عکس نوشت نگاه آسمانی که به همت کانون فرهنگی و هنری آدینه مصلای گرگان برگزار می شود با حضور امام جمعه موقت گرگان رونمایی شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: امیدوارم جشنواره ملی عکس نوشت نگاه آسمانی بتواند ارتباط خوبی را بین نسل جوان و مسجد ایجاد کند.

 

وی افزود: در این جشنواره موضوعات مختلفی اعم از مباحث هنری و خانواده و ارتباط مسجد با خانواده مطرح شده و امیدوارم در افزایش ارتباط نسل نوجوان و جوان با مسجد اثر مثبت داشته باشد.

 

کشمیری تأکید کرد: پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) در صدر اسلام بسیاری از امورات را در مسجد پیگیری می کردند حتی ترجیح می دادند شخصاً در جلسات علمی و مباحثات علمی شرکت کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان متذکر شد: در شرایط فعلی با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا ممکن است مساجد آنطور که باید فعال نباشند و امیدوارم در این شرایط ارتباط نسل جوان با مساجد برقرار شود و به واسطه این جشنواره اتفاقات خوبی رقم بخورد.