مسابقه ملی عکس نوشت «نگاه آسمانی» به جریان سازی هنر دینی کمک می کند
مسابقه ملي عکس نوشت «نگاه آسماني» به جريان سازي هنر ديني کمک مي کند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان:

مسابقه ملی عکس نوشت «نگاه آسمانی» به جریان سازی هنر دینی کمک می کند

بيکي گفت: اميدوارم مسابقه ملي عکس نوشت «نگاه آسماني» به جريان سازي فرهنگ ديني در سطح کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کمک کند.
شناسه خبر : 29871 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۵۵

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از گلستان ، «مهدی بیکی» در حاشیه رونمایی از نخستین مسابقه ملی عکس نوشت نگاه آسمانی» گفت: مقوله هنر یکی از موضوعات بسیار ضروری و حساسی است که امروز باید این مهم را در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد دنبال کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان ادامه داد: وظیفه ذاتی کانون های فرهنگی هنری مساجد بحث فرهنگ و هنر است و برای اینکه بتوانیم  بچه های مسجد را  در قالب های مختلف فرهنگی و هنری آشنا کنیم وظیفه کانون های مساجد دو چندان می شود.

 

بیکی بابیان اینکه باید از ظرفیت های مباحث فرهنگی و هنری برای جذب نوجوانان و جوانان به مسجد استفاده کنیم، متذکر شد: مسابقه ملی عکس نوشت نگاه آسمانی کار بسیار خوب و مبتکرانه ای است که توسط کانون فرهنگی هنری آدینه مصلی گرگان برنامه ریزی شده  است.

 

وی یادآور شد: این مسابقه ملی عکس نوشت با حمایت دستگاه های فرهنگی اعم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در دست اجرا است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدوارم این مسابقه بتواند به جریان سازی هنر دینی در سطح کانون ها کمک کند و ما نیز به عنوان پشتیبان این جریان سازی بتوانیم خدماتی را ارائه کنیم.