۲۸۰ بسته معیشتی به همت مسجد آقامیرزااحمد زنجان بین نیازمندان توزیع می شود
۲۸۰ بسته معیشتی به همت مسجد آقامیرزااحمد زنجان بین نیازمندان توزیع می شود

۲۸۰ بسته معیشتی به همت مسجد آقامیرزااحمد زنجان بین نیازمندان توزیع می شود

محمودی از توزیع ۲۸۰ بسته معیشتی با همکاری بچه های مسجد آقامیرزااحمد زنجان از محل صندوق خیریه و امداد اهل بیت(ع) این مسجد در بین نیازمندان خبر داد.
شناسه خبر : 1088030 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۶

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به فعالیت صندوق خیریه و امداد اهل بیت(ع) این مسجد در کمک به نیازمندان اشاره و اظهار کرد: 100 خانوار به صورت مستقیم تحت پوشش صندوق خیریه مسجد هستند و ارزاقی که از محل کمک های مردمی تهیه می شود در بین این خانواده ها توزیع می شود.

 

علی محمودی ادامه داد: خانواده های نیازمند توسط نمازگزاران مسجد معرفی  و توسط مسئولین صندوق تحقیق شده است و هر سه ماه ارزاقی شامل برنج ایرانی، روغن، گوشت، مرغ، ماکارونی، پنیر و خرما و دو وعده در ماه محرم و ماه رمضان توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در روز جمعه 5 شهریورماه نیز ارزاقی با همکاری بچه های مسجد در کانون تهیه شده و در 280 بسته در بین خانواده های تحت حمایت مسجد توزیع می شود.

 

محمودی خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل 10 کیلو برنج ایرانی، 2 بطری روغن، ماکارونی، مرغ، گوشت و رب گوجه فرهنگی است که برای ماه محرم پیش بینی شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان ادامه داد: خیرین علاقمند برای شرکت در این کار خداپسندانه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 4608161065 نزد بانک ملت و شماره کارت6104337728111970  واریز کنند.

 

وی ادامه داد: در سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) نیز دو راس گوساله و 23 راس گوسفند توسط خیرین این مسجد ذبح و در قالب 1400 بسته گوشت 750 گرمی در بین خانواده هایی که قبوض در اختیار آنان قرار گرفته بود توزیع شد.

 

پایان پیام/ 693