اهل سنت نسبت به اهل بیت ارادت قلبی دارند/صحیفه سجادیه راهنمای انسان در کسب معرفت الهی است
اهل سنت نسبت به اهل بيت ارادت قلبي دارند/صحيفه سجاديه راهنماي انسان در کسب معرفت الهي است
امام جمعه اهل سنت بندرعباس؛

اهل سنت نسبت به اهل بیت ارادت قلبی دارند/صحیفه سجادیه راهنمای انسان در کسب معرفت الهی است

شيخ «عبدالباعث قتالي» در نشست «علمي نقش نيايش هاي امام سجاد(ع) در حکمراني کنوني جامعه اسلامي» گفت: ما اهل سنت نسبت به بزرگان دين به ويژه اهل‌بيت رسول خدا(ص) از جمله امام سجاد(ع) ارادت قلبي داريم و هيچ تقيه‌اي در اين امر نيست؛ صحيفه سجاديه آن حضرت راهنماي انسان در کسب معرفت الهي است.
شناسه خبر : 29825 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۱:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، شیخ «عبدالباعث قتالی» در نشست علمی «نقش نیایش‌های امام سجاد(ع) در حکمرانی کنونی جامعه اسلامی» که سه‌شنبه شب 2 شهریور ماه، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد، با بیان اینکه صحیفه سجادیه مجموعه‌ای از دعاهای امام سجاد(ع) است، اظهار کرد: دعا ارتباط با معبود است و برقراری این ارتباط دارای یک رمز است که تنها ائمه هدی و بزرگان دین و علما از این خصیصه برخوردارند.


امام جمعه اهل سنت بندرعباس بیان اینکه امروز همه ما نیاز به کسب معرفت نسبت به الله و سیره رسول خدا داریم، افزود: صحیفه سجادیه می توانند به ما در کسب معرفت نسبت خداوند و سنت پیامبر(ص) راهنمایی کند.

وی در ادامه به زندگی مسالمت آمیز شعیه و اهل سنت در استان هرمزگان اشاره و خاطرنشان کرد: سال هاست که مردمان این دیار به شکلی مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند و این امر می تواند الگویی برای سایرین باشد. ما اهل سنت نسبت به بزرگان دین به ویژه اهل‌بیت رسول خدا(ص) از جمله امام سجاد(ع) ارادت قلبی داریم و هیچ تقیه‌ای در این امر نیست؛ صحیفه سجادیه آن حضرت راهنمای انسان در کسب معرفت الهی است.

شیخ «عبدالباعث قتالی»  ضمن قدردانی از برگزار کنندگان نشست علمی نقش نیایش های امام سجاد(ع) در حکمرانی کنونی جامعه اسلامی، اظهار کرد: به برکت برگزاری این گونه نشست ها متولیان اداره جامعه از سیره اهل بیت(ع) تاسی خواهند گرفت.