نماهنگ «سلام بر حسین (ع)» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد
نماهنگ «سلام بر حسین (ع)» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

نماهنگ «سلام بر حسین (ع)» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان از تولید نماهنگ «سلام بر حسین (ع)» برگرفته از آیین عزاداری بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم تولید شده در گروه رسانه ای «ماح» خبر داد.
شناسه خبر : 1087636 تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در زمینه های مختلف همچون مستند، موشن گرافی، فیلم کوتاه و... آثار فاخری را تولید کرده است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: از جمله این آثار، مستند کردن فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بوده که تا کنون در زمینه های مختلف تهیه و تولید شده است.

 

وی بیان کرد: جدیدترین اثر این گروه رسانه ای، تولید نماهنگ از عزاداری و سوگواری بچه های مسجد در ایام دهه اول محرم بوده که به صورت نماهنگ تهیه و تولید شده است.

 

گواهیان ادامه داد: نماهنگ «سلام بر حسین (ع)»، آیین زنجیر زنی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در ظهر عاشورای حسینی را به تصویر کشیده است.

 

وی عنوان کرد: مدت زمان این نماهنگ 2 دقیقه و 46 ثانیه بوده که صفر تا صد آن توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم به عوامل ساخت این نماهنگ اشاره کرد و اظهار داشت: تصویربرداری این اثر به همت اکسیری فرد، تصویر هوایی توسط رحمانیان و تدوین آن نیز بر عهده فاتح نیا بوده است.

 

گواهیان با قدردانی از عوامل ساخت نماهنگ «سلام بر حسین (ع)» گفت: این اثر در پایگاه های اطلاع رسانی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

پایان پیام/ 691