کانون های مساجد پیوند با اهل بیت(ع) را در بین نسل جدید تقویت کنند
کانون های مساجد پیوند با اهل بیت(ع) را در بین نسل جدید تقویت کنند

کانون های مساجد پیوند با اهل بیت(ع) را در بین نسل جدید تقویت کنند

حجت الاسلام باقری گفت: استفاده از فضای مجازی در شرایط کرونایی فعلی گامی مهم برای دوستی با ائمه اطهار(ع) است و کانون های مساجد پیوند با اهل بیت(ع) را در بین نسل جدید تقویت کنند.
شناسه خبر : 1087560 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۲:۲۲

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: دوستی با اهل بیت(ع) و گره گشایی به راه و روش اهل بیت (ع)، در قالب ویژه برنامه های مختلف با مشارکت فعالان کانون های مساجد با رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود.

 

امام جماعت کانون مسجد زینبیه نکا افزود: فعال کردن فضای مجازی و تبیین ارزش های دینی از برنامه های مهمی است که در دستور کار است و زیارت خوانی، سه شنبه های تکریم، کلاس های قرآنی، کتابخوانی، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در فضای مجازی به همت مدیران کانون مساجد با قوت اجرایی می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه انسان باید غیرت دینی داشته باشد، خاطر نشان کرد: غیرت دینی موجب شجاعت انسان می شود و در صحنه های زندگی او را با کرامت می کند و لازمه حرکت در مسیر دین ، غیرت دینی است.

 

حجت الاسلام باقری گفت: فضای مجازی در شرایط کرونایی فعلی گامی مهم برای دوستی با ائمه اطهار(ع) است و کانون مساجد پیوند با اهل بیت(ع) را در بین نسل جدید تقویت کنند.

 

امام جماعت کانون مسجد زینبیه نکا با تاکید بر اینکه اهل حق و پیروی از حق باشیم؛ افزود: صبر، بردباری و استقامت در راه حق را می توان در یاران سیدالشهدا مشاهده کرد که در راه حق و حقیقت بودند و در ادامه راه آنان ما باید در شرایط کرونایی فعلی و مشکلات مختلف صبر و بردباری پیشه کنیم.

 

وی یادآور شد: تلاش شده است تا در محرم امسال هم با توجه به ادامه دار بودن ویروس کرونا، در محور فضای مجازی سخنرانی، سبک زندگی اهل بیتی به ارائه روایات و احادیث و انعکاس برنامه های کانون و مساجد در فضای مجازی پرداخته و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اقدام شود.

پایان پیام/ 175