۱۴۰۰ بسته گوشت قربانی در مسجد آقامیرزا احمد زنجان توزیع شد
۱۴۰۰ بسته گوشت قربانی در مسجد آقامیرزا احمد زنجان توزیع شد

۱۴۰۰ بسته گوشت قربانی در مسجد آقامیرزا احمد زنجان توزیع شد

به گفته محمودی، در محرم امسال دو راس گوساله و ۲۳ راس گوسفند توسط خیرین این مسجد ذبح و در قالب ۱۴۰۰ بسته گوشت ۷۵۰ گرمی در بین خانواده هایی که قبوض در اختیار آنان قرار گرفته بود توزیع شد.
شناسه خبر : 1086778 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۰:۳۶

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری مسجد آقامیرزااحمد زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تشریح فعالیت های کانون از زمان شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: به دلیل شیوع این ویروس بسیاری از برنامه های فرهنگی و هنری در کانون تعطیل و در فضای مجازی اجرا می شود.

 

علی محمودی با یادآوری اینکه توزیع بسته های معیشتی و گوشت قربانی از اقدامات این کانون از زمان شیوع ویروس کرونا است، گفت: بسته های معیشتی و گوشت های قربانی با مشارکت مردم و از محل صندوق خیریه مسجد خریداری و در بین خانواده ها توزیع می شود.

وی به کسب رتبه برتر توسط کانون فرهنگی و هنری آقامیرزااحمد زنجان در طرح ملی فهما اشاره کرد و گفت: جوانان مسجد در کانون فرهنگی و هنری آقا میرزا احمد فعالیت می کنند توزیع گوشت و ارزاق با همکاری بچه های این کانون انجام می شود.

 

به گفته محمودی، همه ساله در تاسوعای حسینی احشام اهدایی به مسجد ذبح و در روز عاشورا در قالب غذای گرم در بین مردم توزیع می شد ولی در سنوات اخیر این نذورات در کشتارگاه صنعتی زنجان کشتار و در شرکت خرم پروتئین با نظارت کارشناسان بهداشتی بسته بندی و در بین اهالی محله توزیع می شود.

وی ادامه داد: در محرم امسال دو راس گوساله و 23 راس گوسفند توسط خیرین این مسجد ذبح و در قالب 1400 بسته گوشت 750 گرمی در بین خانواده هایی که قبوض در اختیار آنان قرار گرفته بود توزیع شد.

 

محمودی ادامه داد: در پنج شنبه این هفته نیز ارزاقی با همکاری بچه های مسجد در کانون تهیه شده و در 280 بسته در بین خانواده های تحت حمایت مسجد توزیع می شود، این بسته ها شامل 10 کیلو برنج ایرانی، 2 بطری روغن، ماکارونی، مرغ، گوشت و رب گوجه فرهنگی است که برای ماه محرم پیش بینی شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری آقامیرزا احمد زنجان خاطرنشان کرد: پیشتر هم در دو مرحله از سوی برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه بسته های گوشت طرح قربانی در اختیار کانون  قرار گرفت تا در بین نیازمندان توزیع شود.

 

پایان پیام/ 693