آغاز برنامه های عزاداری دهه دوم محرم در کانون «الزهرا (س)» جهرم
آغاز برنامه های عزاداری دهه دوم محرم در کانون «الزهرا (س)» جهرم

آغاز برنامه های عزاداری دهه دوم محرم در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری ویژه برنامه های عزاداری و سوگواری دهه دوم محرم به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1086709 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۷

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت سید و سالار شهیدان، گفت: ویژه برنامه های عزاداری ایام محرم در دهه اول به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اجرای برنامه های سخنرانی و مرثیه سرایی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در دهه دوم نیز که برنامه های آن از شب گذشته آغاز شده به مدت پنج شب با سخنرانی حجت الاسلام شیرزادی و نوحه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: این برنامه هر شب همزمان با نماز مغرب و عشا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

حضوری با اشاره به برگزاری ویژه برنامه عزاداری در عصر روز عاشورا نیز گفت: این برنامه به همت بچه های مسجد در هیات عزاداری «یاوران ولایت» برگزار شد که مخاطبان آن نیز کودکان و نوجوانان مسجدی بودند.

 

وی اضافه کرد: مراسم اقامه عزای عصر روز  عاشورا با روضه خوانی قناعت پیشه و بشارتی همراه با مرثیه سرایی اعظمی، خدادادی و یزدان بخش از نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه همچنین قرائت قرآن کریم در این برنامه توسط جاماسبی قاری نوجوان شد، عنوان کرد: این ویژه برنامه با حضور پرشور محبان ابا عبدالله الحسین (ع) و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در محوطه باز این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

حضوری در پایان اظهار کرد: همچنین برنامه های عزاداری و سوگواری بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در ایام دهه اول محرم تصویربرداری و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

پایان پیام/ 691