وبینار منطقه‌ای جنوب شرق آسیا با محور روز جهانی مسجد برگزار می‌شود
وبينار منطقه‌اي جنوب شرق آسيا با محور روز جهاني مسجد برگزار مي‌شود

وبینار منطقه‌ای جنوب شرق آسیا با محور روز جهانی مسجد برگزار می‌شود

وبينار منطقه‌اي جنوب شرق آسيا با محور روز جهاني مسجد، با مشارکت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و حضور انديشمندان مختلف به زبان انگليسي برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 29681 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، وبینار منطقه ای جنوب شرق آسیا به مناسبت روز جهانی مسجد، با حضور اندیشمندانی از کشورهای ایران، اندونزی، فیلیپین، مالزی برگزار می‌شود.

این وبینار به زبان انگلیسی و با سخنرانی اندیشمندان مختلفی از جمله «محد عزمی عبدالحمید» رییس سازمان اسلامی «شورای مشورتی» مالزی، «ذوالفقار ابانتاس» مدیر منطقه‌ای کمیسیون ملی مسلمانان فیلیپین، «هرو ساستیو» دانشیار دانشکده حقوق اندونزی، «داتوک سری احمد آونگ» رئیس اتحادیه مساجد جهانی در دفاع از مسجد الاقصی، «محمد اورعی کریمی» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمد فائوزی زکریا» هماهنگ‌کننده پویش مسجدالاقصی امن از سازمان اسلامی شورای مشورتی مالزی(ماپیم)، «شریف ابو شماله» رئیس مؤسسه قدس در مالزی، برگزار می شود.


بر پایه این گزارش، مواردی نظیر مسجد محور وحدت و مقاومت اسلامی، مسجد و دفاع از مسلمانان مظلوم جهان اسلام، نقش مسجد در تمدن اسلامی، نقش مساجد در جوامع اسلامی موضوعات مورد بحث در این وبینار را تشکیل می دهند. وبینار مذکور روز شنبه 30 مرداد ساعت 17 تا 19 به وقت کشور مالزی و از ساعت 13 تا 15 به وقت ایران برگزار می شود و علاقه‌مندان برای حضور در وبینار می‌توانند به این نشانی مراجعه کنند.



گفتنی است این وبینار مشترکا از سوی سازمان اسلامی شورای مشورتی مالزی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

رسانه جدید

 

کلمات کلیدی: روز جهاني مسجد