فروشگاه فرهنگی «ماح» در کانون «دوستان آسمانی» راه اندازی شد
فروشگاه فرهنگی «ماح» در کانون «دوستان آسمانی» راه اندازی شد

فروشگاه فرهنگی «ماح» در کانون «دوستان آسمانی» راه اندازی شد

گواهیان از برپایی فروشگاه عرضه اقلام فرهنگی ویژه ایام محرم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.
شناسه خبر : 1084107 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۵۸

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: عرضه محصولات فرهنگی ویژه محرم در فروشگاهی که توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» راه اندازی شده از جمله فعالیت های این کانون در ماه محرم است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این فروشگاه محصولات فرهنگی ویژه این ایام با تخفیف ویژه به بچه های مسجد عرضه می شود.

 

وی بیان کرد: این محصولات شامل کتاب های پر فروش و تازه چاپ شده، لباس الیافی در رنگ های مختلف، چفیه، سربند در طرح های مختلف، پیکسل، شال عزاداری و سنجاق سینه عرضه شده است.

 

گواهیان ادامه داد: همچنین دیگر اقلام همچون لوازم تحریر، دفترچه های طرح دار، کتاب آموزشی کودکان، لوازم ورزشی و بازی های فکری در فروشگاه «ماح» با قیمت مناسب در اختیار بچه های مسجد و دیگر شهروندان قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه این محصولات قابل استفاده برای برادران و خواهران است، عنوان کرد: این فروشگاه در ایام محرم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» دایر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» عنوان کرد: محل استقرار فروشگاه «ماح» در فضای باز کانون بوده و بچه های مسجد می توانند حین یا بعد از مراسم عزاداری و سوگواری از محصولات این فروشگاه خریداری کنند.

 

وی با اشاره به اینکه فروشاه عرضه ملزومات فرهنگی «ماح» هر شب دایر بوده و آماده ارائه خدمات به بچه های مسجد است، افزود: سایر شهروندان نیز می توانند از این فروشگاه خریداری کنند.

 

گواهیان ساعت کار این فروشگاه را پس از نماز مغرب و عشا عنوان کرد و گفت: محصولات این فروشگاه با تخفیف ویژه به بچه های مسجد عرضه می شود.

پایان پیام/ 691