اجرای فعالیت تابستانه کانون با محوریت آموزش در تبریز
اجراي فعاليت تابستانه کانون با محوريت آموزش در تبريز

اجرای فعالیت تابستانه کانون با محوریت آموزش در تبریز

مديرمسئول کانون مسجد امام حسين گفت: طرح اوقات فراغت کانون با برنامه هاي متنوع آموزشي،فرهنگي،ورزشي،اردويي در راستاي طرح ملي «مدرسه،مسجد، تابستان» درحال اجرا مي باشد.
شناسه خبر : 29485 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۳۷
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسن سبب کار اظهار کرد: فعالیت های تابستانی در این کانون با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان درحال اجرا می باشد.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) منطقه قم تپه تبریز گفت: اوقات فراغت همواره بستر مناسبی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری هاست. چون ذهن انسان به فعالیت موظفی مشغول نیست، لذا می تواند فارغ از قالب های از پیش طراحی شده به مسائل مورد علاقه خود بپردازد. انسان در اوقات فراغت آزادانه می اندیشد و در حل مسائلی که در حوزه شناختی او مطرحند از تفکر خلاق بهره می گیرد و همین خمیرمایه نوآوری ها و اختراعات بشری است.
سبب کار افزود: کلاس های اوقات فراغت تابستان امسال دراین کانون باهدف  نشاط و معنویت برای نوجوانان و جوانان با برگزاری کلاس های آموزشی،درسی، قرآنی،ورزشی،بصیرتی، اردویی درحال اجراست.
وی با بیان اینکه این طرح به منظورغنی سازی اوقات فراغت و در راستای  طرح ملی «مدرسه،مسجد، تابستان» درحال اجرا می باشد،افزود: در برگزاری این کلاس ها پایگاه شهید شریفی مسجد با جذب نوجوانان و  جوانان و با مشارکت در برنامه های فرهنگی،بصیرتی،رزمی، اردویی نقش بسزایی ایفا می کند.
سبب کار با این عنوان که تمامی فعالیت های کانون در سامامه بچه های مسجد ثبت می شود،تصریح کرد: این برنامه های قرآنی، فرهنگی و اردویی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور تعداد کثیری از نوجوانان و جوانان منطقه درحال انجام است.
وی با اشاره به برنامه کانون برای پر کردن اوقات فراغت، گفت: برنامه های کانون معطوف به تابستان نیست و در طول سال برای پر کردن اوقاف فراغت کودکان و نوجوانان برنامه ریزی داریم.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: اگر چه حضور فعال در کلاس‌های تابستانی، می‌تواند در پر کردن اوقات فراغت کودکان سودمند باشد، اما بدون حضور در کلاس‌های گرانقیمت و رنگارنگ هم، می‌توان اوقات فراغت با ارزش و مفیدی البته با کمی خلاقیت به عنوان یک فرصت مناسب برای تحقق اهداف جامعه هدف برای کودکان، نوجوانان و جوانان باحضور در کانون های مساجد به صورت راهبری فراهم کرد.