اقامه ۱۰ شب عزای سیدالشهدا (ع) در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم
اقامه ۱۰ شب عزای سیدالشهدا (ع) در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم

اقامه ۱۰ شب عزای سیدالشهدا (ع) در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم

پاریاو از برگزاری آیین عزای سیدالشهدا (ع) از ابتدای ماه محرم به مدت ۱۰ شب در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم خبرداد.
شناسه خبر : 1083439 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۵

«هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) غرق در سوگ و ماتم می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم افزود: آیین های سالروز شهادت امام حسین (ع) و خاندان مطهرش، از شب اول محرم به مدت 10 شب در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: در این آیین ها، حجت الاسلام منفرد و رازقی از کارشناسان مذهبی شهرستان جهرم به سخنرانی در وصف قیام نهضت امام حسین (ع) می پردازند.

 

پاریاو ادامه داد: همچنین روضه خوانی و مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این ویژه برنامه عزاداری و سوگواری در ایام محرم امام حسین (ع) است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم با اشاره به اینکه این کانون هر شب از ساعت 20 و 45 دقیقه میزبان محبان اهل بیت (ع) است، عنوان کرد: از علاقمندان به شرکت در این برنامه ها می خواهیم رعایت شیوه نامه های بهداشتی را مد نظر داشته باشند.

پایان پیام/ 691