اجرای مسابقات فرهنگی و هنری از اولویت برنامه های کانون شهید شجاع حیدری است
اجرای مسابقات فرهنگی و هنری از اولویت برنامه های کانون شهید شجاع حیدری است

اجرای مسابقات فرهنگی و هنری از اولویت برنامه های کانون شهید شجاع حیدری است

محدثه رودباری گفت: اجرای مسابقات فرهنگی و هنری از اولویت برنامه های کانون شهید شجاع حیدری است و به مناسبت های مختلف در طول سال مسابقاتی را برگزار می کند.
شناسه خبر : 1082356 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۳۳

«محدثه رودباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اجرای مسابقات فرهنگی و هنری از اولویت برنامه های کانون شهید شجاع حیدری است و به مناسبت های مختلف در طول سال مسابقاتی را برگزار می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت افزود: بر همین اساس مسابقات کتابخوانی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و قرار گرفتن کتاب در سبد خانوارها را برگزار می کند.


وی بیان کرد: روز گذشته هم زمان با روز مباهله نیز ۲ مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان و بزرگسالان را به صورت مجازی برگزار کرد، مسابقه کتابخوانی از کتاب کیمیاگر ویژه گروه سنی بزرگسالان و مسابقه کتابخوانی از کتاب پدر برگزار شد.


رودباری ابراز کرد: در مسابقه ویژه بزرگسالان به قید قرعه به ۱۴ نفر از برگزیدگان هر یک جایزه نقدی ۴۰۰ هزار تومانی و در مسابقه ویژه نوجوانان نیز به ۱۴ نفر از برگزیدگان به قید قرعه جایزه ۱۵۰ هزار تومانی اعطا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت یادآور شد: هم زمان با عید غدیر نیز جشن مجازی برگزار شد و یکی از برنامه های این جشن، عیدانه ویژه کودکان بود.


وی ادامه داد: بر همین اساس ۴ مسابقه نقاشی، شعرخوانی، جمله ای زیبا خطاب به امام و کاردستی با موضوع ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) ویژه کودکان برگزار شده و ۲۰ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا شد.


رودباری در خاتمه عنوان کرد: اجرای طرح اطعام علوی نیز یکی دیگر از برنامه های ویژه بزرگداشت عید غدیر بود که به همت بچه های مسجد تعداد ۳۰۰ پرس غذای نذری در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

پایان پیام/ 586