کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر مجری طرح نان مهربانی
کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر مجری طرح نان مهربانی

کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر مجری طرح نان مهربانی

الیاسی از اجرای طرح نان مهربانی خبر داد و گفت: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر و خیران و کمک های خادمیاران رضوی طرح نان مهربانی با هدف رفع نیاز نیازمندان اجرایی شد.
شناسه خبر : 1082257 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

 «محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: در قالب اجرای طرح کمک مومنانه مد نظر رهبری طرح نان مهربانی در روستای گرجی محله بهشهر به همت کانون فرهنگی هنری شهدا آغاز شده که هدف آن تامین نان شب نیازمندان است و شاهد رفع نیازهای بیشتر خواهیم بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: در این پویش نیکوکارانه با توزیع بن‌های مربوطه بین نیازمندان  و مراجعه به نانوایی‌های تعیین شده، افراد نان خود را دریافت خواهند کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: نیازمندان می توانند از طریق این کارت ها روزانه نان خانواده خود را تأمین کنند و از نان شب برخوردار و بهره مند شوند.

 

الیاسی از اجرای طرح نان مهربانی خبر داد و گفت: اجرای طرح نان مهربانی احسان نیکوکارانه است که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر و خیران و کمک های خادمیاران رضوی طرح نان مهربانی با هدف رفع نیاز نیازمندان اجرایی شد.

 

وی بیان کرد: در این دوره از اجرای طرح ۵ خانواده نیازمند روستای گرجی محله با حفظ کرامت انسانی از کارت نان مهربانی برخوردار شدند که ارزش آن ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بوده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: توزیع کارت های نان مهربانی از برنامه های حمایتی از نیازمندان است که در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان و با هدف احسان خیرخواهانه جهت ارائه نان رایگان به نیازمندان اجرایی شد.

پایان پیام/ 175