اجرای رزمایش هشدار کرونایی به شهروندان توسط بچه های مسجد در جهرم
اجرای رزمایش هشدار کرونایی به شهروندان توسط بچه های مسجد در جهرم

اجرای رزمایش هشدار کرونایی به شهروندان توسط بچه های مسجد در جهرم

نعمت اللهی گفت: به همت بچه های مسجد در شهرستان جهرم، رزمایش زیستی با هدف هشدار به شهروندان برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی به اجرا در آمد.
شناسه خبر : 1082272 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون، بچه های مسجد پای کار بوده اند و در راستای مقابله با این ویروس منحوس به مردم خدمات رسانی کرده اند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: از جمله این فعالیت ها، اجرای رزمایش های هشدار به شهروندان برای رعایت شیوه های بهداشتی بوده است که در شهرستان جهرم به همت بچه های مسجد صورت گرفته است.

 

وی بیان کرد: با ورود موج پنجم شیوع ویروس کرونا در این شهرستان، دوباره بچه های مسجد به میدان آمده اند تا به شهروندان هشدار دهند مراقب سلامت خود باشند.

 

نعمت اللهی خاطرنشان کرد: در این رزمایش که با حضور خودرویی بچه های مسجد در خیابان های سطح شهر انجام شد، هشدارهای قرمز کرونایی و تذکر به رعایت شیوه نامه های بهداشتی صورت گرفته است.

 

وی عنوان کرد: همچنین در جریان این رزمایش، 500 عدد ماسک میان شهروندان توزیع شد تا ضمن فرهنگ سازی به مردم در تامین سلامت آنها نیز کمک شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با اشاره به اینکه بچه های مسجد در زمان شیوع بیماری کرونا در تمامی زمینه ها به میدان آمده و با مدافعان سلامت همکاری داشته اند، از تلاش ها و همکاری گروه های جهادی، اعضای کانون های فرهنگی و هنری و اهالی مسجد در این زمینه قدردانی کرد.

پایان پیام/ 691