هرمزگان محور فرهنگ سجادیه است
هرمزگان محور فرهنگ سجاديه است
استاندار هرمزگان:

هرمزگان محور فرهنگ سجادیه است

همتي گفت: با بهره گيري از گنجينه اي همچون صحيفه سجاديه، بايد به دنبال رفع تشنگي هاي معنوي و معرفتي بشر امروز باشيم.
شناسه خبر : 29414 تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان هرمزگان، « فریدون همتی » در هفتمين همايش حضرت سيدالساجدين (ع) و افتتاحیه ساختمان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه که با حضور نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: ما باید با کار فرهنگی و تبلیغی قوی و هوشمندانه ، به دنبال توسعه معرفت شناسی نسبت به اهل بیت(ع) و از جمله امام سجاد(ع) باشیم و در این راستا با بهره گیری از گنجینه ای همچون صحیفه سجادیه به دنبال رفع تشنگی های معنوی و معرفتی بشر امروز باشیم.
وی افزود: از این حیث تلاش شما عزیزان و بانیان و حامیان تشکیل چنین مرکزی در شهر مقدس قم و در جوار حرم ملکوتی حضرت معصومه(س) اقدام بسیار ارزشمندی است که ان شاءالله در آینده بیش از پیش از برکات این اقدام معنوی و فرهنگی بهره مند خواهیم شد.
 
همتی گفت: یازده سال است که با برگزاری کنگره امام سجاد (ع)، استان هرمزگان محور فرهنگ سجادیه است و بسیاری از مردم، این استان را به نام امام سجاد(ع) می شناسند.

استاندار هرمزگان ظهور این حرکت فرهنگی بزرگ را توفیقی برای مردم هرمزگان برشمرد و تصریح کرد: این فعل فرهنگی زمینه را برای  بهره مندی افرادی که به معنی واقعی جویای حقیقت و اندیشه های ناب و سیره آن امام عزیز هستند فراهم کرده است و با استفاده از دانش و تکنولوژی امروز بستری مناسب برای کار فرهنگی در داخل و خارج از کشور فراهم کرده است و صدای حقیقت تا دورترین نقاط جهان به گوش علاقه‌مندان به این حوزه رسیده و توانسته آن‌ها را از این چشمه جوشان معرفت سیراب کند.

استاندار هرمزگان همچنین در این مراسم از تمامی بانیان و به‌ویژه نماینده ولی فقیه در استان به منظور راهبری این حرکت فرهنگی ارزشمند قدردانی کرد.