مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان
مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

مروری بر اخبار کوتاه مساجد استان زنجان

دیدار با خانواده شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جلسات هماهنگی برنامه های دهه اول محرم در مساجد و برپایی کارگاه های سبک زندگی اسلامی عناوین اخبار کوتاه مساجد استان زنجان است.
شناسه خبر : 1081996 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری جلسات هماهنگی برنامه های دهه اول محرم در مساجد و برپایی کارگاه های سبک زندگی اسلامی عناوین اخبار کوتاه مساجد استان زنجان است.

خواهران مسجد امام حسین(ع) کوی فرهنگ زنجان در آستانه دومین سالگرد شهید محسن محمدی با خانواده این شهید دیدار و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کردند.

 

در ادامه این مراسم نیز حاضران بر مزار شهید محسن محمدی حاضر و برای شادی روح ایشان فاتحه ای قرائت کردند.

در مسجد فاطمه الزهراء شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده نیز محفل انس با قرآن کریم با حضور جمعی از بچه های مسجد برگزار شد.

 

در این مراسم حاضران ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی به قرائت سوره های قرآن پرداختند.

مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خرمدره نیز حلقه حضرت رسول اکرم(ص) را با موضوع مسائل روز، موضوعات اجتماعی، اخلاق و تاریخ اسلامی را با حضور جمعی از بچه های فعال مسجد برگزار کرد.

در مسجد امام حسن مجتبی(ع) پونک زنجان نیز ‌کارگاه های ‌مشاوره ‌خانواده با حضور جمعی از خواهران این مسجد با موضوع ترویج سبک زندگی اسلامی و فاطمی برگزار شد.

همچنین کلاس های قرآن با حضور نوجوانان مسجد النبی(ع) زنجان در قالب دوره های آموزشی تابستانی برگزار شد.

پایان پیام/ 693