دوره تربیتی سربازان فرهنگ علوی؛ مدافعان سلامت در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) برگزار شد
دوره تربیتی سربازان فرهنگ علوی؛ مدافعان سلامت در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) برگزار شد

دوره تربیتی سربازان فرهنگ علوی؛ مدافعان سلامت در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) برگزار شد

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی گفت: دوره تربیتی «سربازان فرهنگ علوی؛ مدافعان سلامت» در دهه ولایت و امامت در مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 1081895 تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۳

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد طباطبایی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه جشن واقعه مباهله همراه با تقدیر از مبلغان دینی فعال در دهه ولایت و امامت، امروز (چهارشنبه، 13 مردادماه) در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) برگزار می شود، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین حجازی فر، نویسنده و پژوهشگر در این مراسم سخنرانی و دو تن از ذاکران اهل بیت (ع) مداحی می کنند.

                     

امام جماعت مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) (واقع در تهران، خیابان شهید سعیدی، روبروی خیابان ارجمندی راد) افزود: از نفرات برگزیده و فعالان برگزاری دوره تربیتی سربازان فرهنگ علوی؛ مدافعان سلامت، نیز امروز در حین برگزاری این مراسم در مسجد حضرت موسی بن  جعفر(ع) تقدیر به عمل می آید.

 

وی اضافه کرد: دوره تربیتی سربازان فرهنگ علوی؛ مدافعان سلامت از دوازدهم ذی الحجه تا نوزدهم ذی الحجه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد حضرت موسی بن  جعفر(ع) برگزار شد که طی آن حدود صد و پنجاه نوجوان و جوان با مبانی و اصول اعتقادی ولایت و امامت آشنا شدند و از سوی دیگر اصول اولیه و اساسی مقابله با کرونا و امداد به بیماران کرونایی به آنان آموزش داده شد.

 

طباطبایی با بیان اینکه مسجدی ها در دوره شیوع پیک پنجم کرونا نیز در صف مقدم دفاع از سلامت مردم هستند، گفت: میزان رعایت مسائل بهداشتی در مساجد بسیار زیاد است با وجود این، ما هر شب ماسک و محلول ضد عفونی کننده میان نمازگزاران مسجد حضرت موسی بن  جعفر(ع) توزیع می کنیم زیرا حفظ جان و سلامتی مردم برای مردم در اولویت و بسیار مهم است.

پایان پیام/ 397