گزارشی از ویژه‌برنامه کانون ذوالفقار تربت جام در ایام عید غدیر
گزارشي از ويژه‌برنامه کانون ذوالفقار تربت جام در ايام عيد غدير

گزارشی از ویژه‌برنامه کانون ذوالفقار تربت جام در ایام عید غدیر

مدير کانون ذوالفقار تربت جام:مسابقه کتابخواني «قربان تا غدير» در کانون ذوالفقار تربت جام برگزار شد.
شناسه خبر : 29368 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۵

 

ولی الهی گفت:در ایام دهه پر خیر و برکت ولایت و با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی مسابقه کتابخوانی «قربان تا غدیر» از ۳۰ تیر تا ۷ مرداد در کانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام برگزار شد.

«علی ولی الهی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) خراسان رضوی ، ضمن تبریک ایام دهه ولایت گفت:در ایام دهه پر خیر و برکت ولایت و با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی و همکاری اداره کتابخانه های عمومی تربت جام مسابقه کتابخوانی «قربان تا غدیر» از ۳۰ تیر تا ۷ مرداد در کانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام برگزار شد.

 

مدیر کانون ذوالفقار تربت جام افزود: یکی از بهترین راههای مبارزه با تهاجم های فرهنگی، ترویج فرهنگ کتابخوانی است، گفت: با ورود به فضای مجازی به زندگی روزمره و استقبال بیش از حد جوانان و نوجوانان از این تکنولوژی متاسفانه شاهد کاهش سطح مطالعه کتاب در جامعه هستیم.

 

وی با بیان اینکه کتاب از دیرباز یار مهربان بوده و هیچ چیزی نمی تواند جای کتاب را بگیرد، افزود: امیدواریم برگزار کردن مسابقات متنوع کتابخوانی بتواند رشد چشمگیری در بالا بردن سطح مطالعه در جامعه به خصوص در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

 

ولی الهی با تاکید بر اینکه کارکردهای مسجد، ترویج فرهنگ قرآنی، سیره نبوی و معارف و آموزه های اهل بیت(ع) و مبارزه با هجمه های فرهنگی از رسالت های کانون ها است.

گفتنی است به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اهدا گردید.

کلمات کلیدی: عيدغدير