توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم به همت کانون «الزهرا (س)» جهرم میان نیازمندان
توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم به همت کانون «الزهرا (س)» جهرم میان نیازمندان

توزیع ۳۰۰۰ پرس غذای گرم به همت کانون «الزهرا (س)» جهرم میان نیازمندان

حضوری گفت: با همت و تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تعداد سه هزار پرس غذای گرم میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.
شناسه خبر : 1081324 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» طرح تهیه و توزیع غذای گرم میان خانواده های محروم و نیازمند به اجرا در آمده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این برنامه با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند، در کنار سایر برنامه های مشابه انجام شده است.

 

وی عنوان کرد: در اجرای این طرح، تعداد سه هزار پرس غذای گرم تهیه شده که خیران، نیکوکاران محلی، اهالی مسجد و اعضای کانون در تامین هزینه آن مشارکت داشته اند.

 

حضوری با اشاره به اینکه توزیع غذاها میان خانواده های کم بضاعت به همت بچه های مسجد انجام شده است، عنوان کرد: خانواده های کم بضاعت و محروم شهری و روستایی شامل اجرای این طرح بودند که اعضای کانون در امر توزیع آن نقش داشتند.

 

وی همچنین با اشاره به راه اندازی ایستگاه صلواتی در ایام دهه ولایت و امامت به ویژه در جشن عید غدیر به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» خاطرنشان کرد: در این ایستگاه نیز هزار ساندویچ «فلافل» از سوی بچه های مسجد تهیه شده و میان مردم توزیع شده است.

پایان پیام/ 691