۲۹۰ بسته گوشت در طرح «نذر قربانی» کانون «منتظران نور» توزیع شد
۲۹۰ بسته گوشت در طرح «نذر قربانی» کانون «منتظران نور» توزیع شد

۲۹۰ بسته گوشت در طرح «نذر قربانی» کانون «منتظران نور» توزیع شد

نیکجو گفت: با اجرای طرح «نذر قربانی» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مسجد «جامع» جهرم تعداد ۲۹۰ بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.
شناسه خبر : 1081275 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۱

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح «نذر قربانی» که تا کنون در چند مرحله به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به اجرا در آمده با هدف کمک و حمایت از نیازمندان و خانواده های کم بضاعت بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: در این طرح همزمان با ایام دهه امامت و ولایت با همکاری خیران و نیکوکاران تعداد 6 رأس گوسفند خریداری و ذبح شده است.

 

وی بیان کرد: بسته های گوشت در طرح «نذر قربانی» کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» میان نیازمندان و خانواده های کم بضاعت در شهر جهرم و برخی روستاها توزیع شد.

 

نیکجو با اشاره به اینکه در ایام دهه ولایت و امامت برنامه های متعددی در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» به اجرا در آمده است، خاطرنشان کرد: توزیع شیرینی و شکلات، توزیع بسته های معیشتی و توزیع غذای گرم میان خانواده های نیازمند و محروم روستایی و شهری از جمله برنامه های این کانون فرهنگی وهنری در ایام دهه امامت و ولایت بوده است.

 

وی با قدردانی از خیران و نیکوکاران برای اجرای این برنامه ها، عنوان کرد: جمع کل هزینه ها که توسط خیرین نماز گزار و نیکوکاران برای اجرای این برنامه ها جمع آوری شده مبلغ ۴۸میلیون تومان بوده است.

 

پایان پیام/ 691