افتخار ستاد هماهنگی کانون‌های فهما خدمت به بچه‌های مسجد است/فعال شدن اعتبار برای کانون‌های راکد
افتخار ستاد هماهنگي کانون‌هاي فهما خدمت به بچه‌هاي مسجد است/فعال شدن اعتبار براي کانون‌هاي راکد
معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور؛

افتخار ستاد هماهنگی کانون‌های فهما خدمت به بچه‌های مسجد است/فعال شدن اعتبار برای کانون‌های راکد

طاهريان در نشست مجازي با کارشناسان معاونت ساماندهي و شبکه‌سازي ستاد فهما با بيان اينکه فعاليت و خدمت به ساحت مسجد و بچه‌هاي مسجدي افتخار ماست، از فعال شدن اعتبار براي کانون‌هاي فرهنگي هنري راکد در سراسر کشور خبر داد.
شناسه خبر : 29359 تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، جلسه مجازی کارشناسان معاونت ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، دوشنبه 11 مرداد با موضوع بحث و بررسی اقدامات گذشته، جاری و آتی این معاونت با حضور 22 تن از کارشناسان این معاونت برگزار شد.

«مرتضی طاهریان» در این نشست طی سخنانی با تاکید بر حفظ درک مشترک نسبت به فعالیت‌های صورت گرفته در سطح ستادی و استانی کانون های مساجد اظهار کرد: افتخار ما فعالیت و خدمت به ساحت مسجد و بچه‌های مسجدی است.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در بخش دیگری از مباحث خود گفت: صدور فهماکارت در دستور کار قرار گرفته است، در این راستا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برتر که رواق گرفته و امتیازات بالاتری دارند عکس پرسنلی خود را بارگذاری کنند.

وی تصریح کرد: امسال همچنین اعتباری را برای کانون‌های راکد فعال کرده‌ایم تا بررسی شود که علت عدم فعالیت یا کمرنگ بودن فعالیت هایشان چیست؛ البته شاید تقسیم‌بندی کانون‌ها در رواق‌ها از این جهت باشد که هر کانون در رواق تخصصی خود دیده شود. در چنین شرایطی و در یک نگاه کلی شاید یک کانون از نظر عملکرد متوسط باشد اما در رواق تخصصی خود امتیاز و فعالیت قابل توجهی داشته باشد.

طاهریان افزود: حمایت از مدیران از دیگر اقداماتی است که با هدف هویت‌بخشی بیشتر به کانون و مدیر آن در حال انجام است، همچنین در حوزه آموزش فعالیت‌های متنوعی در دست برنامه ریزی است.
گفتنی است در این نشست کارشناسان معاونت ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فهما نیز به بیان برخی نقطه نظرات خود از جمله مساله صدور مجوز کانون ها، توسعه امکانات و زیرساخت های استانی، پرداختند.