نماهنگ «هوای نجف» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد
نماهنگ «هوای نجف» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد

نماهنگ «هوای نجف» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد

گواهیان گفت: نماهنگ «هوای نجف» با اجرای بچه های مسجد و همت گروه رسانه ای «ماح» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد.
شناسه خبر : 1081020 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۷

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نماهنگ زیبا و فاخر «هوای نجف» اثر جدید کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم بوده که با اجرای بچه های مسجد و همت گروه رسانه ای «ماح» به تولید رسیده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: اجرای نماهنگ های زیبای سرود که در این کانون فرهنگی و هنری تا کنون به تعداد متعدد تولید شده، به همت بچه های مسجد و در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کارگردان و سرپرستی گروه سرود در این اثر را «علیرضا کاظمی» از بچه های مسجد بر عهده داشته است، بیان کرد: اثر «هوای نجف» از سروده های «سیده سارا موسوی نژاد» بوده است.

 

گواهیان آهنگساز و تنظیم کننده این اثر را «مهرداد صدقی» عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین «عباس رحمانیان» به عنوان مدیر تصویربرداری و «محمود رحمانیان» و «رضا رحمانی» دیگر تصویربرداران این نماهنگ بوده اند.

 

وی با اشاره به اینکه اجرای سرود «هوای نجف» توسط بچه های مسجد انجام شده است، گفت: «ابوالفضل ترابی» و «سید علی رضا موسوی» تک خوانان این سرود بوده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه این اثر در دهه امامت و ولایت منتشر شده است، عنوان کرد: اعضای این گروه سرود متشکل از نوجوانان مسجدی همچون «ابوالفضل آبی»، «علی ذوالفقارنسب»، «علیرضا افضلی»، «ابوالفضل زارعیان»، «حمیدرضا شعبانی»، «سینا بادروج»، «علی اکبر کارگرفرد»، «امیرعلی قابلی»، «یوسف رستاد» و «مهیار فاتح نیا» هستند.

 

گواهیان در پایان گفت: نماهنگ زیبا و فاخر «هوای نجف» همزمان با ایام دهه امامت و ولایت در فضای مجازی و گروه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

 

پایان پیام/ 691