200 خانواده نیازمند در فاروج از بسته های گوشت نذری بهره مند شدند
200 خانواده نيازمند در فاروج از بسته هاي گوشت نذري بهره مند شدند
به همت کانون امام موسی کاظم (علیه السلام)؛

200 خانواده نیازمند در فاروج از بسته های گوشت نذری بهره مند شدند

مدير کانون فرهنگي هنري امام موسي کاظم (عليه السلام) شهرستان فاروج از توريع 200 بسته گوشت قرباني در بين مناطق محروم و روستايي اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 29318 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ «شیما السادات موسوی»، مدیر کانون فرهنگی هنری امام موسی کاظم (علیه السلام) و رابط کانون های مساجد  شهرستان فاروج با اعلام این خبر گفت: به مناسبت عید سعید غدیر  200 بسته گوشت نذری با همراهی فعالان کانون ها  بین خانواده های نیازمند شناسایی شده در مناطق مختلف روستایی و محروم توزیع شد.

 

وی ادامه داد: این بسته ها از سوی موسسه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و خیرین برنامه  تلویزیونی سمت خدا به استان ارسال شده است.

وی همچنین اعلام کرد: بر این اساس 12 روستای کم برخوردار و محروم از جمله گزکوه، خبوشان، ینگه قلعه و ... و نیز در شهر تیکانلو  این بسته های نذری بهره مند شدند.

موسوی همچنین با عنوان اینکه این بسته ها هرکدام به ارزش 150 هزار تومان  تهیه  شده است، اظهار داشت: افراد نیازمند شناسایی شده در این باره، بیشتر قشر کارگران از کارافتاده و اسیب دیده از کرونا را دربر می گیرد.

 

وی در خاتمه برگزاری جشن غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای کلاس های اوقات فراغت شامل نقاشی، آموزش زبان انگلیسی، کارگاه های آسیب شناسی فعالیت های فرهنگی و... در کانون های فاروج از جمله کانون فرهنگی هنری شهید سلیمانی را به برنامه های انجام شده در این باره افزود.

 

پایان/