برگزاری دوره آموزش کمک های اولیه در تداوم اوقات فراغت تابستانه فهما
برگزاری دوره آموزش کمک های اولیه در تداوم اوقات فراغت تابستانه فهما

برگزاری دوره آموزش کمک های اولیه در تداوم اوقات فراغت تابستانه فهما

مجید خوبی زاده گفت: در تداوم طرح اوقات فراغت تابستانه فهما ۱۴۰۰ قصد داریم با همکاری هلال احمر دوره های آموزش کمک های اولیه را در سطح کانون های فرهنگی هنری متقاضی در هفت شهرستان جنوب کرمان برگزار کنیم.
شناسه خبر : 1080621 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در تداوم طرح اوقات فراغت تابستانه فهما ۱۴۰۰ قصد داریم با همکاری هلال احمر دوره های آموزش کمک های اولیه را در سطح کانون های فرهنگی هنری متقاضی در هفت شهرستان جنوب کرمان برگزار کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در این دوره ها اعضای کانون های مساجد با آموزش اصول کمک های اولیه، آشنایی با انواع بیماری ها، آموزش CPR، زخم و خونریزی، سکته قلبی و مغزی و بانداژ آشنا می شوند.


وی بیان کرد: در پایان دوره نیز به کسانی که نمره قبولی در آزمون ها کسب کنند، گواهی معتبر اعطا می شود.


خوبی زاده ابراز کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری متقاضی می بایست اسامی حداقل ۱۵ نفر از اعضای کانون را برای این ستاد ارسال کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز، فعلا ثبت نام آغاز شده و  شروع این دوره های آموزشی منوط به بهتر شدن شرایط کرونایی و مجوز ستاد مبارزه با کرونای شهرستان ها دارد.


وی در خاتمه تاکید کرد: این طرح علاوه بر غنی سازی اوقات  فراغت تابستانی موجب می شود تا اعضای کانون ها با روش های امداد و نجات آشنا شده و در شرایط بحرانی بتوانند از آموخته های خود برای نجات خود و سایرین استفاده کنند.

پایان پیام/ 586