اهدای یک تانکر آب به مردم منطقه هیرمند سیستان و بلوچستان توسط بچه های مسجد
اهدای یک تانکر آب به مردم منطقه هیرمند سیستان و بلوچستان توسط بچه های مسجد

اهدای یک تانکر آب به مردم منطقه هیرمند سیستان و بلوچستان توسط بچه های مسجد

قلندری از اهدای یک تانکر آب به مردم منطقه هیرمند سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این هدیه از سوی کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر در عید غدیر ارسال شد.
شناسه خبر : 1080497 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۴۸

 «عقیل قلندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: روز پر فضیلت عید غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمین بوده و حسنات و آداب بسیاری در این روز وارد شده که یکی از آن ها سنت حسنه اطعام است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان بهشهری و یک تانکر آب به مردم مناطق محروم به هیرمند سیستان و بلوچستان هدیه ما به نیازمندان در روز عید غدیر خم و روزهای بعد از آن بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در حدیثی از امام رضا علیه السلام داریم که فرمودند: "هرکس در روز غدیر به مومنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد" و لذا به مصداق این حدیث شریف کانون فرهنگی هنری شهدا بهشهر در محله نقاش محله بهشهر با کمک خیران، اقدام به پخت و توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم در روز عید غدیر توزیع شد.

 

قلندری از توزیع ۶۰۰ پرس غذای گرم و یک تانکر آب به مردم مناطق محروم در ایام غدیر خبر داد و گفت: این کمک ها با هدف دستگیری از نیازمندان اجرایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: برنامه طرح غذای تبرکی در مناسبت های مختلف در دستور کار این کانون است و در کمک به نیازمندان تلاش داریم.

 

وی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران در نقاط مختلف می توانند با حمایت ها و کمک های مالی کمک کار ما در رفع نیاز نیازمندان باشند و در این امر خیر دستگیری از نیازمندان در مناسبت های مختلف شریک شوند.

پایان پیام/ 175