برگزاری جشن غدیر در کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر
برگزاری جشن غدیر در کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر

برگزاری جشن غدیر در کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی از برگزاری جشن غدیر در کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفت: این مراسم با هدف گرامیداشت و تبیین غدیر اجرایی شد.
شناسه خبر : 1080502 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۱:۵۱

«محمدمهدی الیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: جشن غدیر در کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر با هدف گرامیداشت و تبیین غدیر اجرایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: مراسم جشن غدیر در این روستا با سخنرانی حجت‌الاسلام یوسفی و مداحی رجبعلی حسن پور برگزار شد و از مهمانان با برپایی ایستگاه صلواتی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پذیرایی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از سنت‌های حسنه عید سعید غدیر، اطعام مومنان و نیازمندان است که همه بزرگان و ائمه اطهار(ع) به آن اشاره داشته‌اند، از آن جمله، کلام نورانی امام رضا(ع) است که فرموده‌اند "هرکس در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیاء و صدیقین غذا داده باشد.

 

الیاسی افزود:  به همین مناسبت، با تدابیر و برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی‌محله بهشهر با برپایی ایستگاه صلواتی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پذیرایی شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر یادآور شد: اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی‌محله بهشهر به مناسبت عید غدیر با برپایی ایستگاه های صلواتی و دادن شربت و شرینی این عید را درکام مردم شیرین کردند.

پایان پیام/ 175