۶۰ کارت هدیه عیدانه بچه های مسجد به کودکان یتیم
۶۰ کارت هدیه عیدانه بچه های مسجد به کودکان یتیم

۶۰ کارت هدیه عیدانه بچه های مسجد به کودکان یتیم

مهدی صالحی نودژ گفت: اهدای ۶۰ کارت هدیه به ۶۰ کودک یتیم یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت این عید سعید بود تا شادی عید غدیر را با این کودکان سهیم شویم.
شناسه خبر : 1080487 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۴۸

«مهدی صالحی نودژ» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های کانون ابوذر به مناسبت عید غدیر، گفت: اهدای ۶۰ کارت هدیه به ۶۰ کودک یتیم یکی از ویژه برنامه های بزرگداشت این عید سعید بود تا شادی عید غدیر را با این کودکان سهیم شویم.


مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان منوجان افزود: برگزاری مسابقه غدیر یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت این عید سعید بود که در همین راستا تعداد ۵ سوال طراحی شده و به ۵ نفر از کسانی که به این سوالات پاسخ صحیح دادند، جوایزی اهدا شد.


وی بیان کرد: این مسابقه به صورت مجازی و با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با غدیر و اهمیت بزرگداشت این عید فرخنده برگزار شد.


صالحی نودژ ابراز کرد: یک ایستگاه صلواتی نیز هم زمان با عید غدیر به کمک بچه های مسجد عضو کانون راه اندازی شده و در این ایستگاه ۵۰۰ بسته فرهنگی تبلیغی غدیر توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان منوجان اظهار کرد: همچنین در این ایستگاه صلواتی کلیپ های صوتی از مولودی خوانی در مورد غدیر پخش شد.


وی در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت غدیر، آذین بندی مسجد و محله و نیز میدان اصلی روستا بود که متناسب با این عید سعید فضاسازی شدند.

پایان پیام/ 586