مسابقه مجازی خطبه غدیر برگزار شد 
مسابقه مجازی خطبه غدیر برگزار شد 

مسابقه مجازی خطبه غدیر برگزار شد 

جواد حاجبی گفت: یکی از برنامه های بزرگداشت غدیر، برگزاری مسابقه مجازی خطبه غدیر است و در همین راستا تعداد ۶ سوال درباره این خطبه طراحی شده و در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته شد.
شناسه خبر : 1080484 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۱۷

«جواد حاجبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه عید سعید غدیر خم به همت اعضای کانون، مسجد و کانون با نصب پرچم متناسب با این عید فرخنده فضاسازی شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان افزود: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت غدیر، برگزاری مسابقه مجازی خطبه غدیر است و در همین راستا تعداد ۶ سوال درباره این خطبه طراحی شده و در گروه مجازی کانون به اشتراک گذاشته شد.


وی بیان کرد: شرکت کنندگان تا امروز فرصت داشتند به سوالات پاسخ داده و پاسخ های خود را برای ما ارسال کنند ما نیز به ۶ نفر از کسانی که به سوالات پاسخ صحیح داده اند جوایزی اهدا می کنیم.


حاجبی اظهار کرد: اجرای طرح اطعام علوی از دیگر برنامه های بزرگداشت عید غدیر بود که به همت بچه های مسجد اجرا شد و در راستای اجرای این طرح غذای نذری پخت شده و در بین نیازمندان توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان ابراز کرد: پخش مولودی از گلدسته های مسجد و انتشار کلیپ و عکس نوشت با موضوع غدیر در فضای مجازی نیز از سایر برنامه های بزرگداشت عید غدیر بود.


وی در خاتمه عنوان کرد: با توجه اهمیت عید غدیر این ویژه برنامه ها با هدف ترویج فرهنگ غدیر و آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با واقعه غدیر اجرا شدند.

پایان پیام/ 586