اجرای سرود پاتوقی با محوریت «عید غدیر» در ارطه
اجرای سرود پاتوقی با محوریت «عید غدیر» در ارطه

اجرای سرود پاتوقی با محوریت «عید غدیر» در ارطه

چمانی از اجرای سرود پاتوقی با محوریت «عید غدیر» توسط گروه سرود دانش آموزی شهید «سعدالله چمانی» با هدف ترویج فرهنگ غدیر و سیره عملی امام علی(ع) درسطح شهر ارطه خبر داد.
شناسه خبر : 1080451 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۴۶

«زین الله چمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، ضمن تشریح برنامه های کانون فرهنگی هنری معراج جوجاده شهر ارطه ویژه دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: اعضای این کانون با همراهی خادمیاران رضوی این شهر برنامه های متفاوتی برای ترویج فرهنگ غدیر بین اقشار مختلف جامعه اجرا کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری معراج جوجاده شهر ارطه از طبخ و توزیع 34 پرس غذای گرم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مورد تاکید ستادمقابله با کرونا بمناسبت عید غدیر بین نیازمندان و افراد بیمار محله خبر داد و گفت: این تبرکات علوی از طرف پایگاه های شهید زارعی و نجمه، کانون خدمت رضوی شهدا، صندوق خیریه امام حسن(ع)، کانون فرهنگی هنری معراج، مرکز قرآنی فاطمیه و هیات امنا مسجد و حسینیه جوجاده ارطه تهیه شده است.

 

وی از اجرای پاتوقی سرود ویژه عید غدیر توسط گروه سرود دانش آموزی شهید«سعدالله چمانی» خبر داد و بیان کرد:  تلاش شده اجراهای پاتوقی سرود با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی دوران مقابله با بیماری کرونا در نقاطی از شهر ارطه اجرا شود که ایجاد تجمع نکرده و شهروندان بتوانند آن را از داخل خودروهای شخصی و منازل و مغازه ها تماشا کنند.

چمانی یادآورشد: همچنین برای حفظ سلامت اهالی جوجاده ارطه و قطع زنجیره انتقال کرونا به جای برگزاری جشن غدیر در مسجد این برنامه به صورت حرکت کاروان خودرویی در سطح شهر ارطه اجرایی شد.

پایان پیام/ 286