هشتمین جشنواره غدیر ولایت برگزار شد
هشتمین جشنواره غدیر ولایت برگزار شد

هشتمین جشنواره غدیر ولایت برگزار شد

حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: امروز هم زمان با عید سعید غدیر خم با همکاری و همراهی کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر و مسجد حضرت زهرا (س) هشتمین جشنواره غدیر ولایت، ویژه بزرگداشت این عید فرخنده برگزار شد.
شناسه خبر : 1080292 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۹:۵۳

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک عید غدیر، گفت: امروز هم زمان با عید سعید غدیر خم با همکاری و همراهی کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر و مسجد حضرت زهرا (س) هشتمین جشنواره غدیر ولایت، ویژه بزرگداشت این عید فرخنده برگزار شد.

 

 

 

 



امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) محله کشت صنعت جیرفت افزود: با توجه به شرایط فعلی این ویژه برنامه با رعایت نکات بهداشتی و در مدت زمان محدود برگزار شد.

 

 

 

 

 



وی در تشریح برنامه های جشنواره غدیر ولایت، بیان کرد: قرائت دعا عقد اخوت و برادری و تلاوت آیات مربوط به ولایت و امامت بخشی از برنامه های این جشنواره بود.

 

 

 

 




حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های جشنواره غدیر ولایت، بیان واقعه غدیر بود تا نوجوانان با این واقعه بزرگ و اهمیت بزرگداشت این روز آشنا شوند.

 

 

 

 



امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) محله کشت صنعت جیرفت ادامه داد: در این جشنواره با هدف زیارت از راه دور و عرض ارادت به ساحت مقدس امام هشتم (ع) صلوات خاصه آن حضرت قرائت شده و به نیت سلامتی امام زمان (ع) نیز دعای فرج خوانده شد.


وی اظهار کرد: برگزاری مسابقه در امتداد غدیر یکی دیگر از برنامه های این جشنواره بود که با محوریت خطبه غدیریه برگزار شد.


حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: پخش کلیپ سرود در مورد غدیر، اجرای مولودی و نیز برپایی نمایشگاه غدیر از سایر برنامه های جشنواره غدیر ولایت بود.


امام جماعت مسجد حضرت زهرا (س) محله کشت صنعت جیرفت عنوان کرد: در این نمایشگاه آثار دستی نوجوانان مسجد با موضوع غدیر به نمایش گذاشته شد.


وی در خاتمه یادآور شد: طرح اطعام علوی یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت غدیر بود که با محوریت اطعام نیازمندان اجرا شد.

پایان پیام/ 586