توزیع ۵۰ بسته گوشت قرمز میان نیازمندان آبادان
توزیع ۵۰ بسته گوشت قرمز میان نیازمندان آبادان

توزیع ۵۰ بسته گوشت قرمز میان نیازمندان آبادان

سبتی از توزیع ۵۰ بسته گوشت قرمز نذری اهدایی برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) در میان نیازمندان آبادان خبر داد.
شناسه خبر : 1080190 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

«علی سبتی» ظهر امروز (پنج شنبه ۷ مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیر خم اظهار کرد: روز گذشته به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند ۵۰ بسته گوشت قرمز طرح نذری قربانی که از طریق برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) اهدا شده بود به این کانون جهت توزیع میان نیازمندان شناسایی شده تعلق گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثامن الائمه (ع) آبادان افزود: این بسته ها را امروز به مناسبت عید سعید غدیر خم با همکاری اعضا و بچه های مسجدی این کانون در اختیار خانواده های نیازمندی که پیش تر شناسایی کرده بودیم قرار دادیم.

 

وی همچنین از برگزاری کلاس های طرح اوقات فراقت تابستان خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه در این کانون توانستیم با همکاری پایگاه مقاومت بسیج مسجد و اعضا کلاس های طرح اوقات فرات تابستان را ویژه کودکان و نوجوانان برگزار کنیم.

 

سبتی تصریح کرد: این کلاس ها شامل آموزش قرائت و مفاهیم قرآن کریم و مفاتیح الجناح، فوتبال، پینگ پنگ، تواشیح، گروه سرود، فوتبال دستی، نماز جماعت، بسکتبال، دارت و ... بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده و تا پایان تابستان اداه خواهد داشت.

 

پایان پیام/ 660