راه‌اندازی کاروان شادی غدیر به همت امام محله جوان مسجد امام علی(ع)
راه‌اندازی کاروان شادی غدیر به همت امام محله جوان مسجد امام علی(ع)

راه‌اندازی کاروان شادی غدیر به همت امام محله جوان مسجد امام علی(ع)

کاروان شادی غدیر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با بخش‌های متنوع به همت امام محله مسجد امام علی(ع) در روز عید غدیر راه اندازی می‌شود.
شناسه خبر : 1079976 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، امامان محله در کنار فعالیت های مختلف در عرصه های عبادی، اجتماعی و اقتصادی به برنامه های فرهنگی به ویژه در بستر مناسبت های مذهبی توجهی ویژه دارند. چنان که به ابتکار حجت الاسلام داوری امام محله مسجد امام علی (ع) کوی اکباتان (همدان) برای عید غدیر کاروان شادی راه اندازی می شود تا شادی های غدیر تحت شعاع محدودیت های کرونایی قرار نگیرد.

 

 

 

 

به گفته حجت الاسلام داوری این کاروان شادی فردا (پنجشنبه، 7 مرداد ماه) از ساعت 17 تا 19 از مسجد امام علی (ع) کوی گلستان در امید اکباتان حرکت خود را آغاز کرده و این حرکت را در شهرک مدنی و فازهای 1 تا 3 این شهرک و معابر و کوچه های اطراف ادامه می دهد.

 

به منظور آماده سازی خودروهای شرکت کننده در این کاروان شادی، از ساعت 15 این خودروها شماره گذاری و تزئین می شوند که به سه خودروی دارای تزئینات بهتر به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

 

 

13 پرچم بزرگ و اهتزاز آن در طول حرکت کاروان، توزیع پرچم های ویژه خودروها و پیکسل هایی برای کودکان نیز برای شکوه هر چه بیشتر این کاروان شادی تهیه شده است.

 

 

به گفته وی در شام عید غدیر و بعد از پایان حرکت کاروان شادی غدیر مسابقه غدیر هم برگزار و جوایز به برندگان اعطا می شود.

 

به گفته این امام محله فعال، اهالی مسجد امام علی (ع) به اطعام غدیر که از سنت های موکد این عید است اهتمامی ویژه دارند از این رو، فردا به همت مسجدی ها 500 پرس غذای گرم طبخ و میان محرومان محله توزیع می شود.

 

حجت الاسلام داوری از اجرای «نذر دخترانه» در عید غدیر خبر داد و گفت: دختران مسجدی در این طرح 110 ساندویچ را تهیه و بین حاضران در کاوران شادی توزیع می کنند. مسابقه کیک پزی غدیر در سطح محله نیز ویژه همه اهالی برگزار و روز شنبه، 9 مرداد ماه کیک های طبخ شده به قضاوت داوران گذاشته می شود.

 

 

 

 

پایان پیام/ 9