برگزاری نشست هم اندیشی طرح «مسجد، مدرسه، تابستان» در خراسان شمالی
برگزاري نشست هم انديشي طرح «مسجد، مدرسه، تابستان» در خراسان شمالي
به همت کانون معراج السعاده بزنج؛

برگزاری نشست هم اندیشی طرح «مسجد، مدرسه، تابستان» در خراسان شمالی

نشست هم انديشي اجراي طرح ملي «مسجد، مدرسه، تابستان» در استان خراسان شمالي امروز در روستاي دوستدار کتاب بزنج اسفراين برگزار شد.
شناسه خبر : 29232 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از خراسان شمالی؛ نشست هم اندیشی اجرای طرح ملی «مسجد، مدرسه، تابستان» در استان خراسان شمالی، امروز ششم مرداد ماه جاری و در آستانه عید سعید غدیر خم به همت کانون معراج السعاده و با حضور مدیرانِ مدارس روستاهای «بزنج»، «برج» و «فریمان» از توابع شهرستان اسفراین، در روستای دوستدار کتاب  بزنج این شهرستان برگزار شد.

 

«هاشم شیرازیان»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این نشست  هم اندیشی ضمن تبریک دهه امامت  و لایت و فرا رسیدن عید بزرگ غدیر، بهره مندی ز ین فرصت معنوی را مغتنم دانست و گفت: تلاش کنیم تا ابعاد ارزنده و متعالی غدیر برای نوجوانان و جوانان در مساجد معرفی و  تبیین شود.

 

وی در ادامه به اجرای این طرح سراسری اشاره کرد و گفت: این طرح با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز وزیر آموزش و پرورش کلید خورد  و برای اولین بار به  50 کانون فرهنگی هنری  مسجد در سراسر کشور که سال گذشته منتخب طرح ملی ایران قوی شدند واگذار شد تا با همکاری مدارس اجرایی شود.

 شیرازیان، اضافه کرد: این طرح با برنامه های تربیتی و آموزشی برای غنی سازی اوقات فراغت  تابستان   از 10 تیر ماه آغاز شده و تا 31 شهریور با رعایت پروتکل های بهداشتی  در حال اجراست که پایگاه های اوقات فراغت در این باره  از سوی ستاد فهمای کشور مورد حمایت مالی قرار می گیرد.

 

وی همچنین در ادامه فعالیت هایی از جمله خوشنویسی، نقاشی، تشکیل گروه های هنری و فعالیت های آموزشی و تقویتی دروس از جمله برنامه های این طرح نام برد.

 

«رضا ارغیانی»، رییس فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان اسفراین نیز در این جلسه حضور داشت از اجرای شایسته این طرح، حمایت کرد.

 

پایان/